فرمانده انتظامي مشهد از دستگيري متهمي خبر داد كه با خوراندن آبميوه وخوراكي آلوده به موادبيهوشي از رانندگان سرقت مي كرد. 
کد خبر: ۹۰۷۶۱۸
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۴ 10 October 2020

به گزارش تابناک رضوی، سرهنگ "عباس صارمي ساداتي " با بیان این مطلب گفت: ازچندي قبل گزارش هايي مبني برسرقت از رانندگان وسايل نقليه با روش بيهوشي به فوريت هاي پليسي 110 اعلام شد و با توجه به اهميت موضوع دستورات لازم براي پي گيري سريع پرونده صادر شد.

وي افزود: بررسي هاي تيم تجسس كلانتري سيدي مشهد نشان مي داد متهم خودروهاي سواري را محدوده ميدان حافظ مشهد به مقصد خارج از شهر به طور دربست كرايه و در مسير پس از جلب اعتماد رانندگان با خوراندن چاي ، آبميوه، قهوه و خوراكي آلوده به مواد بيهوشي ازآنان سرقت مي كند. 

سرقت ازراننده پرايد

فرمانده انتظامي مشهد گفت: روز27 مرداد امسال گزارشي به پليس 110 اعلام شد كه در آن مردي جوان ،خودروي سواري پرايد را به مقصد فريمان به طور دربست كرايه كرد و در طول مسير با خوراندن آبميوه آلوده ، راننده 50 ساله را بيهوش و ازكارت  بانكي اش 2 ميليون و 400 هزار تومان  و 2حلقه انگشتري به سرقت برده و خودرو و راننده بيهوش را به مشهد بازگرانده و در در بلوار مصلي رها مي كند 

سرقت از خودروي پرايد دربستي به مقصد تهران

سرهنگ صارمي ساداتي گفت: روز يكم شهريورماه گزارش ديگري به پليس 110 اعلام شد كه در آن فردي يك دستگاه خودروي پرايد را به مقصد تهران با كرايه 2 ميليون تومان دربست كرايه مي كند و در طول مسير با خوراندن آبميوه آلوده ، بيهوش ودر سبزوار از او سرقت مي كند. پس از گذشت 48 ساعت متهم  يك دستگاه خودروي سواري سمند را نيز به مقصد كاشمر كرايه مي كند و  در سه راهي شادمهر با خوراندن قهوه آلوده  راننده را بيهوش و از او سرقت مي كند كه مالباخته ميان سال، حالش وخيم و به  بيمارستان منتقل مي شود. 

دستگيري متهم

اين مقام انتظامي افزود: تيم هاي تجسس كلانتري سيدي روز پنجشنبه گذشته  پس ازاقدام هاي اطلاعاتي و گشت هاي نامحسوس  متهم را در ميدان حافظ هنگامي كه قصد كرايه دربستي خودروي سواري داشت  دستگير و در بازرسي از او 7 ميليون و 480 هزار تومان وجه نقد و 95 عدد قرص  خواب آور ، يك تيغ موكت بري و 4 عدددستبند پلاستيكي يك بار مصرف و تعدادي كارت بانكي  و يك بطري آبميوه آغشته به مواد بيهوش و 12 گرم مواد مخدر مشكوك به ترياك كشف كردند. 

سرهنگ صارمي ساداتي با اشاره به اين كه 3 شاكي پرونده تاكنون متهم را شناسايي كرده اند  گفت: متهم در تحقيقات اوليه به چند فقره سرقت ازمسافران اتوبوس هاي مسافربري نيز با همين ترفند اعتراف كرده و  تحقيقات براي كشف ديگر سرقت هاي انجام شده توسط او ادامه دارد. 

شهروندان مراقب باشند

فرمانده انتظامي مشهد گفت: بررسي هاي پليسي در اين باره نشان مي دهد سهل انگاري مالباختگان در اعتماد بي  فردي غريبه  شرايط سوء استفاده براي متهم را فراهم ساخته وحتي در چند مورد مشخص مي شود عامل سرقت شماره رمز كارت عابربانك شاكيان را هنگام خريد در حافظه به ياد سپرده و به راحتي مرتكب سرقت شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار