رئیس سازمان نظام پزشکی مشهد تاکید کرد؛
رئیس سازمان نظام پزشکی مشهد در خصوص برگزاری مراسم تشییع استاد شجریان گفت: برای این مورد توصیه ما این است که همه سعی کنند از طریق فضای مجازی و ابزارهای غیرحضوری مراسم را دنبال کنند و ابزار ارادت داشته باشند.
کد خبر: ۹۰۷۵۴۸
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۱ 09 October 2020

به گزارش تابناک رضوی دکتر علی بیرجندی نژاد با بیان این مطلب اظهار کرد: خسرو آواز ایران از میان ما رفته است بزرگ مردی که سالیان سال طنین ربنایش با نماز مغرب روزهای رمضانیمان گره خورده بود. 

به یقین نام و آوازه ایشان فراتر از زمانه ما و در پهنه‌ای وسیع‌تر از جغرافیای ما باقی خواهد ماند. به نمایندگی از جامعه پزشکی مشهد، فقدان این استاد بی‌بدیل را به خانواده ایشان و ملت ایران تسلیت عرض می کنم.

بی شک وداع با شکوه با استاد در مراسم تشییع ایشان کمترین سپاس ایرانیان است از بزرگ مردی فرزانه که نغمه‌هایش، میراث فرهنگی ایران زمین شده است.

اما افسوس و صد افسوس که در این روزهای کرونایی هر تجمعی برابر است با داغداری خانواده‌های زیادی که این بیماری هزارچهره، عزیزانشان را ناجوانمردانه به آغوش خاک خواهد کشاند.

آسمانی شدن همکاران پزشک ، پرستار و سایر کادر بهداشت و درمان در این روزها گواه این مدعا است؛ عزیزانی که غریبانه و مظلومانه به خاک آرمیدند. از اینرو از همه‌ی هموطنان و همشهریانم تقاضا دارم از هرگونه تجمعی در قالب مراسم سوگواری و تشییع استاد شجریان خودداری ورزند و بدانند که حیف است در مراسم خسرو آواز ایران که عمر خود را در راه خدمت به مردم ایران صرف کرد؛ جانی از دست رود.

اگر چه پرهیز از ازدحام و عدم اصرار به شرکت در مراسم تشییع جنازه این استاد فقید ، استفاده از فضای مجازی و ابزارهای غیرحضوری، توصیه نخست جامعه پزشکی به همه‌ی هموطنان است اما در صورت شرکت در مراسم خاکسپاری و تشییع، تقاضای من و همه‌ی همکارانم رعایت پروتکل‌های بهداشتی،  استفاده از ماسک و رعایت فاصله ایمن است.

 

دکتر علی بیرجندی نژاد

رئیس سازمان نظام پزشکی مشهد؛ 18مهر 1399

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار