در نامه یک تشکل مردمی عنوان شد:
سازمان مردم نهادمجمع رهروان و قرارگاه مطالبات رهبری ومردمی خراسان رضوی در پی خبر خاکسپاری استاد شجریان در توس درخواست تشکل مردمی از رییس جمهور را مطرح کرد.
کد خبر: ۹۰۷۴۵۰
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۵ 09 October 2020

به گزارش تابناک رضوی متن این درخواست که به امضای محمد فضایلی گاه رسیده، به شرح زیر است: با خبر شدیم که آقای روحانی دستور دادند جنازه مرحوم شجریان در آرامگاه فردوسی مشهد به خاک سپرده شود!!

 جا دارد که ضمن تشکر از آقای روحانی که می بینیم هنوز دغددغه‌های مردم را دارندو لااقل اگر به فکر دنیای مردم نیستند و زنده ها را فراموش کردند ،مرده ها را به یاد دارند!!

 جناب آقای روحانی فارغ از سوابق مرحوم شجریان، خدمت شما عارض هستم ، در راستای این دستوراگر دو نکته را رعایت کنید ما هم مطیع دستور جنابعالی خواهیم بود.

 نکته اول ؛حتماً شما از قانون منع دفن افراد در مراکز تاریخی مطلع هستید و اگر این اطلاعات را دارید دستور شما خلاف قانون است و باید بلافاصله لغو بشود .

نکته دوم ؛در صورتی که دستور شما قطعی است و حتما باید ایشان در آرامگاه فردوسی دفن بشوند ،با یک شرط ما هم تسلیم هستیم و آن شرط اینکه، جنابعالی شخصا در مراسم تشییع جنازه حضور پیدا کنند، تا حداقل ببینیم شما  نقش مردمی هم دارید که اسباب شادی روح آن مرحوم وتسلی بازماندگان میشود!! 

 

نکته مهم دیگری در این راستا را باید خدمت مردم انقلابی مشهد عرض کنم، همه میدانیم که به لطف صدای آقای شجریان و فرزندشان آقا همایون ،الحمدالله خانواده بضاعت مالی خوبی دارندو نیازی نیست شهردار محترم مشهد از جیب مردم شهر و یا به نوعی بیت المال هزینه کنند.

 لذا از شورای محترم شهرو شخص ایشان استدعا داریم از این اقدام نامناسب جلوگیری و صرف نظرکنند.

              والسلام 

محمد فضائلی گاه ۱۸ مهر ۱۳۹۹

سازمان مردم نهادمجمع رهروان.قرارگاه مطالبات رهبری ومردمی خراسان رضوی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار