یوسف احمدی در گفتگو با تابناک:
مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت:مساجد و اماکن مذهبی بیشترین تابعیت از ستاد کرونای استان را داشته و پروتکل های بهداشتی را رعایت کرده اند.
کد خبر: ۹۰۷۴۴۰
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۹ 08 October 2020

یوسف احمدی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه با تاکید بر بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر توجه به رعایت موارد توصیه شده ایمنی از ستاد کرونا گفت: موضوع اربعین ، تعصب و توجه ویژه شیعیان به این موضوع از سالهای دور تاکنون همیشه بوده است.

وی خاطر نشان کرد: عشق به حسین و جانفشانی در راه را فقط عاشقان و جان نثاران این عرصه درک می کنند .

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه افزود :علیرغم تعصب ، غیرت و توجه به عنایت دوستداران اهل بیت ،هم اکنون نکته قابل تآمل است زیرا  توجه در این شرایط شیوع بیماری خانمانسوز که هر روز شاهد مرگ و خبر بیماری هستیم آن است که با تآسی از بیانات مقام معظم رهبری و صاحب نظران در زمینه پیشگیری از این بیماری سلامتی خود و هم وطن نمان را جزء وظایف انسانی و دینی بدانیم و طبق فرمایشات رهبر در خانه به دعا و زیارت اربعین پرداختیم.

احمدی تصریح کرد: از شیوع کرونا تا به امروز پس از دسته بندی اقشار اجتماع به جرات می توان گفت ،واکنش مذهبیون نسبت به مسائل پیشگیری و الزام رعایت موارد ایمنی و بهداشتی بسیار خوب ارزیابی شده است،و همانطور که ملاحظه می شود مساجد و اماکن مذهبی بیشترین تابعیت را از این قانون داشته اند .

وی اظهار کرد: با استعانت از گفته های مراجع تقلید همه افراد در مقابل هم وظیفه دارند و استفاده از ماسک و رعایت فاصله و موارد بهداشتی، برای رسیدن به امنیت اجتماعی و روانی فراهم خواهد آورد.

وی به اهمیت همکاری ارگان های مختلف و رسانه ها جهت آگاهی مردم نسبت به حساسیت و موضوع بیماری اشاره کرد،و گفت : تمام افراد در هر جایگاه و مقامی و افراد عادی جامعه باید چون همیشه در صحنه مقاومت حضور داشته باشند و با همکاری و همدلی آحاد جامعه را در زمینه های کرونا و تبعات عدم توجه به پروتکل های بهداشتی آگاه سازند و در صورت مشاهده موارد تخلف با متخلفین برخورد خواهد شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار