نماینده شیراز گفت: غلبه بر چالش های سیاست های خارجی را یکی دیگر از راهبردهای مجلس یازدهم برشمرد و خاطرنشان کرد: علی رغم همه تلاش هایی که صورت گرفته با برخی رهایی های سیاست های اجرایی مواجه هستیم.
کد خبر: ۹۰۷۴۲۸
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۰ 08 October 2020
به گزارش تابناک فارس: ابراهیم عزیزی نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به راهبردهای مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مجلس یازدهم بر مبنای میثاقی که با ملت ایران و رهبر معظم انقلاب بسته است، در حال حرکت و به طور قطع بر مبنای همین اصول ادامه کار خواهد داد.
 
وی اضافه کرد: نخستین راهبرد مجلس یازدهم اجرای سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری است که تلاش مجلس بر آن استوار است.
 
نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی، رسیدن به یک فهم مشترک را از مسائل اولویت دارد مجلس دانست و تصریح کرد: امروز تلاش داریم با پرهیز از حاشیه ها، بر اساس همین راهبرد سیاست های مقام معظم رهبری و فهم مشترکی که همه نمایندگان از موضوعات دارند، پیش برویم.
 
رئیس مجمع نمایندگان استان فارس، غلبه بر چالش های سیاست های خارجی را یکی دیگر از راهبردهای مجلس یازدهم برشمرد و خاطرنشان کرد:  علی رغم همه تلاش هایی که صورت گرفته با برخی رهایی های سیاست های اجرایی مواجه هستیم.
 
این مقام مسئول در پایان با اشاره به اینکه امروز با کم تحرکی برخی مسئولان و مدیران مواجه هستیم، بیان داشت: برخی ناهماهنگی ها و کم توجهی ها و سماجت های بی مورد کار را مقداری دشوار کرده، در عین حال مجلس شورای اسلامی تلاش دارد مسیر خود را ثابت قدم به پیش ببرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار