نارضایتی نماینده مجلس از روند پیشرفت پروژه‌های استان؛
به گزارش تابناک سمنان: عباس گلرو  فرماندار مهدی‌شهر بابیان اینکه حل مشکلات با پیگیری پاسخ می‌دهد، گفت: روند تکمیل پروژه‌های بزرگ در مهدی‌شهر خوب پیش نرفته است.
کد خبر: ۹۰۶۲۱۷
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۱ 04 October 2020

لزوم تقویت مشارکت و همکاری مردم و نهادهای اجرایی برای ریشه‌کن شدن کرونا -  خبرگزاری حوزه

نماینده سمنان، سرخه و مهدی‌شهر در مجلس ظهر یک‌شنبه در جلسه شورای اداری مهدی‌شهر به میزبانی فرمانداری این شهر ضمن بیان اینکه روند تکمیل پروژه‌های بزرگ در مهدی‌شهر خوب پیش نرفته است، ابراز داشت: بیمارستان، کتابخانه، کمربندی، مؤسسات دانش بنیان، گازرسانی به روستاها از جمله مهم‌ترین طرح‌هایی هستند که روند اجرای آن به درازا کشیده است.

وی بابیان اینکه در مهدی‌شهر زمین به قدر کافی وجود دارد که نشان می‌دهد مشکلات حل‌شدنی است، ابراز داشت: قانون برای این تصویب شد تا چرخ اقتصاد مملکت بچرخد اما چرا برخی از مدیران از آن به‌درستی استفاده نمی‌کنند.

عباس گلرو  ضمن انتقاد از اینکه چرا در هر یک پروژه‌های مذکور که وارد می‌شویم کاری انجام‌نشده است، افزود: در همین شهر سمنان به وضوح دیدیم که پیگیری معجزه کرد تالار مرکزی سمنان و پارک اقتصاد دیجیتال از جمله آن‌ها را شامل می‌شود در هر یک پروژه‌های سمنان، سرخه و مهدی‌شهر چنانچه نامه یا مکاتبات خاصی نیاز است حضور خواهیم داشت.

گل‌رو در ادامه تصریح کرد: بخش مهمی از مشکلات در کارگاه‌های تولیدی به زمین‌مانده که بانک‌ها آن را تملک کردند در شرایطی که دستور رهبر معظم انقلاب بر این منوال پایه‌ریزی شد که بانک‌ها اجازه چنین کاری ندارند چرا برای کارخانه‌ای نظیر چینی رویال اتفاق افتاده است.

وی بابیان اینکه مشکل جامعه تحریم نیست، افزود: برخی برای فرار از مشکلات ساده‌ترین راه یعنی تحریم را بهانه می‌کنند در صورتی که موازد دیگری نظیر سو مدیریت نیز در آن دخیل است متأسفانه شاهد هستیم که تعدادی از مدیران پایین دست به جای مدیریت کدخدایی می‌کنند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار