امام جمعه رامسر:
تا کی باید شاهد افزایش بی منطق قیمت خودرو و کنترل بازار گوشی موبایل باشیم/مصوبات جنجالی در مجلس و شیوه های اتخاذ یک سری خدمت ها به مجلسیان حاشیه ساز است و در تراز مجلس انقلابی نیست.
کد خبر: ۹۰۶۰۵۳
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۵ 04 October 2020

به گزارش تابناک مازندران، حجت الاسلام حسین تقی پور در خطبه های نماز جمعه با بیان اینکه یکی از شاخه های تقوا اینست که انسان شعائر و عمل را در مرحله اول به نحو احسن اجرا کند، اظهار داشت : حفظ شعائر یکی از شاخه های تقوا است.

وی خطاب به نمایندگان مجلس شورای اسلامی گفت: از مجلس یازدهم که هم خودشان و مردم و جامعه آنها را انقلابی می‌دانند و مدال انقلابی را از دست رهبر معظم انقلاب دریافت کردند انتظار داریم در تراز انقلابی گری مبنی بر تفکر امام راحل حرکت کنند.

وی تصریح کرد: مجلس و دولت در جنگ اقتصادی تمام عیار دشمن مشغول خدمت رسانی به جامعه اسلامی هستند و انتظار داریم تاکتیک های جنگی را خوب انتخاب کنند.

امام جمعه رامسر افزود: اگر در جنگ اقتصادی هستیم باید تاکتیکی هایی که علیه دشمن در میدان جنگ اقتصادی ما اتخاذ میکنیم انقلابی و متناسب با شان ملت عظیم الشان ایران باشد.

حجت الاسلام تقی پور گفت: مصوبات جنجالی در مجلس و شیوه های اتخاذ یک سری خدمت ها به جامعه و مجلسیان که حاشیه ساز است در تراز مجلس انقلابی نیست و انتظار نداشتیم که برخی از خطاها باید بالفور جبران شود.

وی با اشاره به اینکه انسان به محض فهم خطا باید درصدد جبران برآمده و توبه کند افزود: مجلس باید مطالعه عمیق برای حل مشکلات امروز جامعه ما داشته باشد.

وی تصریح کرد: اگر حقیر که دارای تربیون هستم بگویم فرزند را زیاد کنید، جوان ازدواج کند چون وام ازدواج گسترش پیدا کرد آن جوان برمیگردد به من می‌گوید آقای امام جمعه با این وام باید ۱۰ میلیون دیگر به آن اضافه کنم تا یک یخچال بخرم!!

امام جمعه رامسر با بیان اینکه خرج ازدواج تا عقد در محضر ۲۰۰ میلیون‌ تومان است گفت: مجلس باید عمیق مطالعه کند چرا جوانان به سمت ازدواج نمیروند و باید مصوبات کارا و عملی مصوب کند.

حجت الاسلام تقی پور افزود: مگر نگفتند اگر درست باشد ۳۰ درصد مشکلات مربوط به تحریم و ۷۰ درصد مربوط به عملکرد مسئولان است، مجلس انقلابی مطالعه کنند که منبع و منشاء ۷۰ درصد مشکل کجاست که ملت در درد اقتصادی میسوزد.

وی خاطر نشان کرد: مردم صبور و انقلابی خدمت مومنانه و مواسات و دستگیری را چنان انجام میدهند که به الگوی جهانیان تبدیل می‌شوند.

وی خطاب به مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس باید با یک سری کارهایی که حاشیه ساز و مصوبات جنجالی را از خود دور کند تا انسان با خودش فکر نکند خدای ناکرده این مجلس قصد گره گشایی ندارد که برای مردم یک درد است.

وی افزود: ما مجلس را متهم به بی اطلاعی نمیکنیم ما می‌گوییم ملت را از اقدامات تان مطلع کنید

وی از نمایندگان مجلس خواست تا با مشاوره های مستمر با صاحب نظران اقتصادی سیاسی اجتماعی فرهنگی و دینی، اولویت بندی مشکلات کشور، تغییر و تدوین آیین نامه داخلی مجلس، شنیدن دائمی و نشستن همیشگی پای درد دل مردم و ممنوعیت واردات کالاهای مشابه و مبارزه عمیق با قاچاق انقلابی گری را تداعی و امید را در دل مردم زنده کنند.

امام جمعه رامسر گفت: آنهایی که با کانتینر کالاهای قاچاق پخش می‌کنند را جلوی چشم شان آتش زدید یا کالاهای قاچاق پخش شد؟

حجت الاسلام تقی پور تصریح کرد: بارها دانشمندان قطعات ماشین سازی و صنعتی را تولید کردند و با برخورد بد مسئولان ما فرار به آن ور آب کرده و ناامید شدند و اختراع آنها در اتاق شان آنها خاک میخورد.

وی گفت: مگر نمی‌گویید بنزین آلودگی و مشکل دارد پس چرا مخ ایرانی اتومبیلی تولید کرد که با یک بار شارژ برق ۸۰۰ کیلومتر میرود از آن استفاده نشد؟

وی در ادامه افزود: کجا این خبرهایی که مخابره میشود و مجلس و دولت چگونه میخواهد به جهش تولید کمک کنند؟!

امام جمعه رامسر تصریح کرد: یکی از مدل های پیشرفت های صنعتی را از ایتالیا با ده میلیارد تومان وارد میکنیم، اما یک بچه آذربایجان تبریز آن را با یک میلیارد ساخته است، چرا حمایت نمیشود؟

حجت الاسلام تقی پور گفت: نظارت عمیق، بی ملاحظه و قانونمند و خدا خواهانه بر عملکرد مسئولین جزء وظایف نمایندگان مجلس است.

وی خطاب به مردم گفت: نماینده را درگیر چهار کیلو آسفالت و قیرنکنید و به روستا آمد نگویید جلوی خانه مان چهار متر آسفالت ندارد!!

وی در ادامه افزود: از نماینده مجلس بخواهید که ۷۰ درصد مشکلات مربوط به مسئولین و ۳۰ درصد مربوط به تحریم است شما چه برنامه ای دارید؟!


وی با انتقاد از حل مشکلات و معضلات کشور و نابسامانی ها در صنعت دام و طیور تصریح کرد: قیمت سرسام آور تخم مرغ و گوشت در سایه بی تدبیری مسئولان است که پرواز به قاف می کنند و اگر مسئولان نسبت به کنترل قیمت ها عظم جدی ندارند اعلام کنند مردم به کمک شان بیایند.

امام جمعه رامسر با

masoud pashna, [۰۳.۱۰.۲۰ ۱۵:۴۲]
[Forwarded from رفیعی ماز نیوز خبرنگار]
بیان اینکه مبارزه با افزایش بی منطق قیمت خودروی ملی که امنیت ندارد و باعث آلودگی هوا بوده و دارای مصرف بالای بنزین است را حل کنید گفت: به همکاران خودرو سازتان بگویید بیایند با هوافضای سپاه سردار سر افراز حاجی زاده بنشینند و از تجربیاتش استفاده کنند.

وی افزود: متخصصینی که با برق و باطری برق ۸۰۰ کیلومتر اتومبیل تان را میرانند کجا هستند

وی با انتقاد از قیمت سرسام آور خودرو و گوشی موبایل گفت: تا کی باید شاهد افزایش بی منطق قیمت خودرو و کنترل بازار گوشی موبایل باشیم.

وی تصریح کرد: در ایام کرونا آموزش ها مجازی شده و قطع اینترنت یعنی قطع نفس آموزش و کارهای مهم ادارات که باید تدابیر لازم در این زمینه اندیشیده شود.

وی با تاکید بر اینکه قدر مخ و توان و اختراع و علم ایرانی را بدانیم گفت: ما همان هایی هستیم که پیامبر ما فرمود علم اگر در ثریا باشد آن ستاره دور دست ایرانی ها به آن دست میابند که نیازمند حمایت مسئولین است.

وی با بیان اینکه مسئله بانک و ربا درد بی درمان اقتصاد است افزود: شخصی میگفت یک میلیارد وام گرفتم ۱۲ میلیارد به بانک بدهکارم این چه چاله ای ایست که بانک کنده است و پر نمیشود؟!

امام جمعه رامسر گفت: اگر ولایی و انقلابی هستید سید علی گرای کار را داده و فرموده است اقتصاد بیش از ده سال شعار سال است.

حجت الاسلام تقی پور تصریح کرد: بانک که بنگاه داری می‌کند و رقیب تجار و رفیق بازرگانان است و زمین میخرد تا بالاتر برود و وثیقه های زمین و غیر آن را با مشاوران حقوقی اش چهار میخه میکند چه بر سر سال جهش تولید خواهد آورد؟!

وی در پایان گفت: ما با صبر و متانت خواستار حل مشکلات از قوای سه گانه هستیم.

 

برچسب ها: امام جمعه رامسر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار