سرپرست معاونت اقتصادی شهرداری مشهد گفت: تقاطع غیر همسطح بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی- بلوار مجیدیه با برآورد اولیه 537 میلیارد ریال طی 10 ماه آینده در شمال غربی شهر مشهد و حد فاصل تقاطع چهارسطحی آزادگان و بلوار رحمانیه به بهره برداری خواهد رسید.
کد خبر: ۹۰۵۷۰۳
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۴ 02 October 2020

به گزارش تابناک رضوی، مهدی حاتمی در حاشیه کمیسیون بازگشایی پاکات این پروژه عنوان کرد: از خرداد ماه سال جاری آگهی فراخوان عمومی این پروژه جهت تعیین پیمانکار واجد شرایط منتشر و پیمانکاران متعددی در فرآیند توانسنجی شرکت کردند که پیرو آن اقدامات لازم جهت ارزشیابی و توانسنجی متقاضیان توسط کمیته های ارزیابی متشکل از نمایندگان معاونت عمران، حمل و نقل و ترافیک و معاونت اقتصادی شهرداری مشهد انجام گردید.

 

 

وی افزود: تقاطع غیر همسطح بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی- بلوار مجیدیه با برآورد اولیه 537 میلیارد ریال طی 10 ماه آینده در شمال غربی شهر مشهد و حد فاصل تقاطع چهارسطحی آزادگان و بلوار رحمانیه به بهره برداری خواهد رسید.

 

حاتمی در ادامه گفت: در مرحله نهایی از میان 9 شرکت حائز صلاحیت 6 شرکت با ارسال پاکات پیشنهاد قیمت به جلسه کمیسیون ماده 13 راه یافتند، همچنین نحوه پرداخت در این پروژه 40% نقد و 60% غیرنقد می باشد و بخش غیر نقد در قالب اعطای امتیاز پروانه ساختمانی یا واگذاری املاک متعلق به شهرداری تنظیم گردیده است.

 

وی با تاکید بر این که ضریب پلوس برنده این مناقصه کمتر از 50 درصد بود که با توجه به شرایط اقتصادی و افزایش قیمت ها قابل پذیرش است، یادآور شد: جلسه کمیسیون بازگشایی پاکات این پروژه با حضور نماینده سازمان بازرسی کل کشور، اعضای کمیسیون ماده 13، مدیران حوزه اقتصادی و معاونت فنی و عمران شهرداری مشهد و نمایندگان شرکت های متقاضی در محل نمایشگاه بین المللی برگزار شد که در نهایت شرکت راه سازی ریتون با ارائه پایین ترین قیمت به عنوان برنده مناقصه انتخاب گردید.

 

معاون اقتصادی شهردار در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم طی 10 ماه آینده شاهد بهره برداری تقاطعی باشیم که در کارکرد مشترک با تقاطع چهارسطحی آزادگان نقش بسزایی در تسهیل رفت و آمد و حل معضل ترافیکی خواهد داشت و خدمت ارزنده ای برای شهروندان و زائران آستان علی ابن موسی الرضا (ع) باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار