کد خبر: ۹۰۵۵۳۰
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۳ 01 October 2020
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، صفحه منتسب به سید محمد موحد با انتشار پستی اینستاگرامی گزارش مبسوطی از دیدار خود و مدیران صنعتی استان با مدیر عامل ایمیدرو با تیتر "پروژه های معدنی کهگیلویه بزرگ در مسیر پیشرفت " منتشر کرد.
متن کامل خبر اینستاگرامی موحد :
روز چهارشنبه نهم مهرماه ۹۹ جلسه بررسی مشکلات و موانع معادن و صنایع معدنی شهرستانهای کهگیلویه بزرگ با حضور حجت الاسلام سید محمد موحد نماینده مردم کهگیلویه بزرگ، دکتر غریب پور مدیرعامل ایمیدرو، مهندس صمیمی دوست معاون اقتصادی استاندار، مهندس حسین پور مدیرکل‌ صنعت معدن و تجارت استان، عزیزی سرمایه‌گذار فسفات چرام و جمعی از کارشناسان وزارت صمت و ایمیدرو برگزار شد.
در این جلسه سید محمد موحد گفت:   پس از چندین دهه انتظار پروانه بهره‌برداری فسفات چرام به نام شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران که از شرکت‌های زیرمجموعه وزارت صنعت، معدن و تجارت است صادر گردید، وی افزود: به دلیل عدم صدور پروانه نمی شد کار خاصی بر روی این معدن صورت بگیرد و بحمدالله با صدور این پروانه پروژه وارد چرخه عملیاتی و اجرایی می شود.
نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: در این جلسه مقرر شد مشکلات گاز، آب و برق این معدن برطرف شود و به همین سبب برای بحث گازرسانی ۲ میلیارد تومان از محل اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه ای استان به این معدن اختصاص داده شده است.
وی تصریح کرد: در بحث برق رسانی نیز مقرر شد ایمیدرو عملیات برق رسانی به این معدن را انجام دهد، و نیز در بحث آبرسانی نیز شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران متعهد گردیده آبرسانی به این معدن را به صورت ویژه انجام دهد.
نماینده مردم کهگیلویه بزرگ بیان داشت: خوشبختانه با صدور این پروانه فسفات چرام حرکت رو به جلویی را خواهد داشت.
سید محمد موحد گفت: مشکلات پروژه فسفات قیام نیز در این جلسه بررسی شد که مقرر گردید با توجه به اینکه مشکل اصلی آن جاده دسترسی است، از اولویت های ایمیدرو در سال ۱۴۰۰ قرارگرفته و ان شاالله از سال آتی عملیات راهسازی این معدن مهم شروع می شود . موحد نبود جاده دسترسی مناسب را از علل عدم توجه سرمایه گذاران به این معدن دانست .
وی بیان داشت: در مورد مشکل راه ارتباطی معدن آهک ماغر که در تنگه ماغر بطول 4 کیلومتر است ایمیدرو متعهد شد تا پایان آبان ماه کار مناقصه آن را انجام دهد و آذرماه عملیات اجرایی آن آغاز شود.
موحد در بخش دیگری از صحبت های خود بیان نمودند: در همین جلسه مشکلات کارخانه آجر دهدشت بررسی و با رایزنی‌ها و همراهی معاون اقتصادی استاندار و مدیرکل صنعت،معدن و تجارت استان موفق شدیم ۱۰ میلیارد تومان برای این کارخانه تسهیلات تصویب کنیم.
نماینده مردم شهرستانهای کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی در پایان ضمن قدردانی از تلاشهای حجت الاسلام بزرگواری و سردار هاشمی پور نمایندگان پیشین بخاطر پیگیری و اقداماتشان در حوزه معادن با تشکر ویژه از جناب آقای دکتر غریب پور و مجموعه ایمیدرو گفت: نقش عظیم جناب آقای غریب پور و مجموعه شان در حرکت رو به جلو معادن استان بر هیچ شخصی پوشیده نیست و اگر همکاری و پیگیریهای دکتر کلانتری استاندار ، دکتر صمیمی معاون اقتصادی استانداری و مهندس حسین پور مدیرکل صمت استان نبود این پیشرفتها حاصل نمی شد به همین دلیل صمیمانه از این عزیزان تقدیر و تشکر می کنم .
طعنه کاربران به گزارش اینستاگرامی موحد!
پس از انتشار این خبر برخی کاربران صفحه اینستاگرامی منتسب به موحد اقدام به اظهار نظر نمودند که برخی در حمایت از وی بود اما برخی هم حاوی طعنه های معناداری بود !
گزارش اینستاگرامی موحد و طعنه برخی کاربران! + تصاویر
گزارش اینستاگرامی موحد و طعنه برخی کاربران! + تصاویر
گزارش اینستاگرامی موحد و طعنه برخی کاربران! + تصاویر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار