رئیس پلیس آگاهی استان از شناسایی و دستگیری فردی که با سواستفاده از اعتماد شهروندان مبلغ 6 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود، خبر داد. 
کد خبر: ۹۰۵۳۹۹
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۷ 01 October 2020

به گزارش تابناک رضوی به نقل از پايگاه خبري پليس، سرهنگ" جواد شفيع زاده" ‌در تشريح اين خبر گفت: فردي با در دست داشتن یک برگ مرجوعه قضايي به پليس آگاهي مراجعه و عنوان داشت فردی سودجو از وی مبلغ قابل توجهی را کلاهبداری کرده است.

وی اظهار داشت: با توجه به اهميت موضوع كارآگاهان زبده اداره عمليات ويژه پليس آگاهي مسئول رسيدگي به جرم شده و در بدو ورود ابتدا اقدامات تخصصي و ميداني در خصوص نحوه كلاهبرداري از شاكي اخذ و مستندات جمع اوري شد.

این مقام انتظامی گفت: با بررسي هاي انجام شده مشخص شد فردی با هویت معلوم با حيله و نيرنگ اقدام به اعتمادسازي در بين افراد کرده و سپس به جاي شماره حساب خيريه، شماره حساب شخصي خود را در اختيار خيرين قرار داده است.

سرهنگ شفيع زاده افزود: با هماهنگي مقام قضايي نامبرده در اقدامي غافلگيرانه توسط پلیس دستگير و با ارائه و مشاهده مستندات و مدارك موجود عتراف کرد كه از 2 سال پیش، تاكنون با موجه قرار دادن خود در بين خيرين و جلب اعتماد آنان اقدام به دريافت 6 میلیارد ریال از آنان کرده است.

رئیس پلیس آگاهی استان خراسان رضوی بيان داشت: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی به منظور سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضايي شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار