رئیس کل دادگستری استان مرکزی گفت: امروز واکاوی، بررسی، نقل خاطرات و تبیین درست دفاع مقدس نیاز مبرم جامعه است.
کد خبر: ۹۰۴۰۸۸
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۶ 27 September 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی، حجت‌الاسلام والمسلمین سید عبدالمهدی موسوی در آیین تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس دادگستری استان مرکزی افزود: دانشگاه دفاع مقدس پرتوی از کربلا و حماسه عظیم حسینی را رقم زد و در این دانشگاه انسان‌های بزرگی تربیت شدند.
حجت‌الاسلام و المسلمین موسوی یادآورشد: اگر امروز ما از قداست دفاع مقدس سخن می گوییم این قداست باید به خوبی به نسل جوان منتقل شود چرا که دنیای استکبار با همه توان، برای رساندن آسیب به این سرزمین کمر همت بسته است، اما به طور قطع با اراده الهی دشمنان به هیچکدام از اهدافشان دست پیدا نمی‌کنند.
رئیس دستگاه قضایی استان ادامه داد: اگر دفاع مقدس به درستی تبیین شود و آرمان‌ها و اهداف عالی خالقان آن ترسیم شود، با عنایات خاصه خداوند دشمنان آرزوهای خود را به گور خواهند برد.
حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی اظهار داشت: محور خلق‌کنندگان دفاع مقدس تشخیص حق بود و با پشت پا زدن به همه مسائل مادی و آرزوها، در راه حق با تمام توان ایستادگی کردند و امروز باید این مسئله درس مهمی برای همه باشد.
وی اضافه کرد: مشعل فروزان در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به دست ولایت فقیه بود و امروز به شایستگی پرچم ولایت به دستان با کفایت رهبر معظم انقلاب است و همه باید در شرایط فعلی بیش از هر زمان دیگر گوش به فرمان معظم‌له باشند.
رئیس‌کل دادگستری استان مرکزی ادامه داد: شهید حاج قاسم سلیمانی عمر خود را در راه مجاهدت و فداکاری در راه اسلام سپری کرد که در نهایت با عاقبت بخیری به شهادت رسید و امروز باید مکتب شهید سلیمانی برای نسل جوان تبیین شود.
حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی اظهار داشت: شهید حاج قاسم سلیمانی با همه عظمتی که داشت حیات معنوی خود و عاقبت به خیریش را به تبعیت دلی و قلبی از رهبر معظم انقلاب می دانست.
وی یادآورشد: دفاع مقدس امروز یعنی ادامه راه روشن همراه با ولایت فقیه است و خروجی دانشگاه دفاع مقدس باید تربیت انسان تراز انقلاب و حاج قاسم سلیمانی‌ها باشد.
وی افزود: امروز نباید تنها به گذاشتن تمثال امام، حاج قاسم و رهبر معظم انقلاب در اتاق‌ها و مرزهایمان اکتفا کرد و باید منویات و بیانات رهبر معظم انقلاب را عملیاتی کرد و به سیره و مکتب شهید سلیمانی بیشتر توجه شود.
در پایان این آیین از پیشکسوتان دفاع مقدس دادگستری استان مرکزی قدردانی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار