درخواست شهردار تبریز از اعضای شورای شهر؛
شهردار تبریز اعلام کرد: پارک موزه دفاع مقدس در راستای ماندگاری ایثار رزمندگان و فرهنگ شهادت که جوانان تبریز و آذربایجان در خط مقدم آن بودند، تکمیل خواهد شد.
کد خبر: ۹۰۳۹۷۸
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۸ 27 September 2020

به گزارش تابناک تبریز، ایرج شهین‌باهر در مراسم تجلیل از چهلمین سالگرد دفاع مقدس در صحن علنی شورا افزود: با وجود اینکه در جبهه نبرد سپاه عاشورا نقش پر رنگی داشته است ولی ما موزه‌ای در خور شان نداریم.

او گفت: امیدوارم همه اعضای شورا پیش بینی بودجه لازم برای تکمیل پارک موزه دفاع مقدس در سال آینده را داشته باشند تا یکبار برای همیشه این موزه را تکمیل و در اختیار شهروندان قرار دهیم.

ایرج شهین‌باهر آسایش امروز کشور را مدیون ایثار رزمندگان اسلام دانست و افزود: هشت سال دفاع مقدس، دانشگاهی بوده که خروجی آن فرهنگ ایثار و شهادت است.

شهردار تبریز ادامه داد: امروز نیز اگر در جبهه دیگری با دنیا و استکبار جهانی درگیر هستیم، راهکار پیروزی ما همین فرهنگ ایثار و شهادت است.

او با تاکید بر لزوم نشر آثار و ارزش‌های دفاع مقدس و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جدید، بیان کرد: امروز باید به جوانان کشور اعتماد کنیم و این همان امری است که مقام معظم رهبری در تبیین گام دوم انقلاب فرموده بودند: «امروز راهکار حل مشکلات، اعتماد به جوانان است».

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار