"جبهه ایستادگی خراسان رضوی" به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس بیانیه ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۰۲۷۱۸
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۱ 24 September 2020

به گزارش تابناک رضوی، در متن بیانیه آمده است:

مِنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ يَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِيلًا ﴿۲۳

 "ما تا آخر ایستاده ایم "

خداوندِ کریم و علیم را سپاس که بر ما منت نهاد و حیات مان را در عصر نورانی روح الله و بامداد روشن انقلاب قرار داد تا توفیق قیام و جهاد روزی مان شود. نعمتی چنین ارجمند را می سزد که همه عمر به شکرانه اش سر به سجده عبادت بریم و به عبودیت سر، فراز کنیم. ما سعادتمند بودیم که همنفسی با شهدا روزی مان شد تا از آن اقیانوس بی پایان معرفت به اندازه ضرف وجودی خویش درک شهود کنیم. درود بی پایان بر پیامبر خاتم که ما را در آغاز معرفت آموزی، دستگیر شد و سلام بر مولا امیر المومنین و ائمه هدا که هدایتگر ما در این برهه تاریخی شدند. به ویژه سلام بر حضرت مادر، فاطمه زهرا(س) که نام مبارکش رمز پیروزی ما و یاد عزت بخشش، سند عزت ما شد. درود خدا بر مقام منیع ولایت که از حضرت خمینی تا حضرت خامنه ای، امامت امت را به سوی فلاح و رستگاری پیامبر گونه به سرانجام رساندند و سلام جمیل حضرت جمال بر شهدا و جانبازان و آزادگان و رزمندگان که مشق عبودیت را از سرمشق امامت گرفتند و به جان دین را، وطن را، انقلاب را حراست کردند و درود بر ملت نستوه ایران که خود را به "السابقون" قرآنی رساندند با نامی که از خویش در ادامه لشکر سید الشهدا(ع) ثبت کردند.

اینک در چهلمین سالگرد آغاز دفاع مقدس، با شهدا مان تجدید عهد می کنیم و همچون گذشته ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان راه حق و فضیلت و تجدید میثاقی ابدی با اهداف و آرمان های  مقدس آنها، راه عزت‌بخش و سعادت‌آفرین که همان ایمان، اخلاص، خدمت، ولایتمداری و مقاومت است را ادامه دهیم.   

 

جبهه ایستادگی خراسان رضوی اعتقاد دارد دفاع مقدس در عمل تبلور و نماد عینی چهل سال ایستادگی،عزت، جوانمردی، همدلی، بصیرت، دشمن‌شناسی،  و تابلوی زییایی از خودشناسی و تلاش فراگیر همه اقشار جامعه برای پیشرفت و توسعه کشور است و تداوم آن به فرهنگ‌سازی و اقدام جهادی و مسوولانه نیاز دارد.  

 

جبهه ایستادگی ایران اسلامی_ استان خراسان رضوی

1399/6/31

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار