اخبار و عملکرد حوزه انتظامی مازندران در 30 شهریور توسط معاونت اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی مازندران به خبرنگار تابناک از کل استان از غرب تا شرق به شرح زیر به حضور تقدیم می گردد.
کد خبر: ۹۰۱۵۸۶
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۰ 21 September 2020

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار و عملکرد کلی نیروی انتظامی استان مازندران در 30 شهریور ماه سال 1399 به حضور تقدیم می گردد.
بر اساس این گزارش، اخبار کامل نیروی انتظامی مازندران در 30 شهریور بشرح زیر است:

 

کشف دستگاه های تولید ارز دیجیتال در شهرستان نور

فرمانده انتظامی استان مازندران از کشف 51 دستگاه تولید ارز دیجیتال و تجهیزات جانبی آن به ارزش تقریبی 15 میلیارد ریال در شهرستان نور خبر داد.

سردار "مرتضی میرزایی" در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: به منظور جلوگیری از قاچاق کالا و ارز و برخورد با مفسدان اقتصادی، طرح تشدید و مبارزه با قاچاق به عنوان یکی از مهمترین اولویت های ماموریتی، در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان مازندران، افزود: در اجرای این طرح، ماموران انتظامی شهرستان نور با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی یکی از مخلان امنیت اقتصادی و کشف مزرعه بیت کوئین در آن شهرستان شدند.

سردار میرزایی، تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان نور در عملیاتی غافلگیرانه متهم را که با مقاصد سودجویانه اقدام به نصب دستگاه های تولید ارز دیجیتال در یک مرغداری کرده بودند دستگیر کردند.

وی از کشف 51 دستگاه ماینر قاچاق به همراه متعلقات آن در بازدید از محل خبر داد و اظهار داشت: برابر نظر کارشناسان ارزش کالاهای قاچاق کشف شده بالغ بر 15 ميليارد ريال برآورد شده است.

این مقام انتظامی، تاکید مقام معظم رهبری در شعار سال مبنی بر رونق تولید را فرصت مغتنمی برای پیشرفت و توسعه کشور عنوان کرد و اظهار داشت: مبارزه بی امان با قاچاق کالا و ارز و برخورد با جرایم اقتصادی گامی موثر در حمایت از تولید داخلی و سرمایه گذاری داخلی است.

فرمانده انتظامی استان مازندران پدیده قاچاق و هرگونه فعالیت های اقتصادی غیر قانونی را موجب اخلال در نظام اقتصادی کشور دانست و تصریح کرد: خرید و مصرف کالای قاچاق و هرگونه فعالیت اقتصادی غیر قانونی باعث اخلال در عرضه تولیدات داخلی، تعطیلی کارخانه ها و افزایش بیکاری خواهد شد.


-----------------------------------------------------------------


پیام سردار میرزایی به مناسبت هفته گرامی داشت دفاع مقدس

فرمانده انتظامی استان مازندران در پیامی به مناسبت هفته دفاع مقدس، گفت: هفته دفاع مقدس یاد آور دلارمردی های بلند پروازانی که با هشت سال دلاوری و افتخار آفرینی امنیت و آرامش را برای ما به ارمغان آوردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در متن این پیام آمده است:

یاد و نام همرزمان شهیدمان چراغ راهی است برای ادای دین به مردم و انقلاب

ایام گرامی داشت هفته دفاع مقدس روزهای تامل و تفکر در فلسفه ایثار و از خود گذشتگی عزیزانی است که خالصانه و بی هیچ ادعایی جان شیرین خود را در طبق اخلاص گذاشته و با پشت پا زدن به لذت های دنیوی به عند ربهم یرزقون رسیدند .

برای ما که در پیچ و خم رنگین کمان زندگی نیازمند راهنمایی کار بلد هستیم، یاد و نام شهیدان چراغ راهی است تا راه را گم نکنیم و نگاهی به وصیت نامه شهدا و مرور دل گفته های این عزیزان ما را به کلید واژه ولایت فقیه می رساند.

آنجا که در پیروی از اندیشه های معمار بزرگ انقلاب حمایت از ولایت فقیه و پشتیبانی از آن را رمز بقاء انقلاب می دانند و در آخرین حرف های خود تنها خواسته شان تنها نگذاشتن امام و رهبر انقلاب است.

ایام گرامی داشت دفاع مقدس، ایامی است برای محاسبه رفتارمان و سنجش میزان تطابق آن با بلند پروازانی که با هشت سال دلاوری و افتخار آفرینی امنیت و آرامش را برای ما به ارمغان آوردند و امنیت امروز ما نیز حاصل جانفشانی همرزمانی است که جان شیرین خود را با خدای خود معامله کردند.

اینجانب ضمن ادای احترام به ساحت مطهر شهدا و قدردانی از ایثارگری جانبازان و آزادگان سرافراز به نمایندگی از همکاران سبزپوش نیروی انتظامی استان مازندان به افتخار سربازی خود و همکارانم را حفظ نظم و امنیت این مرز و بوم تحت زعامت فرماندهی معظم کل قوا اعلام و از خداوند منان برای روح بلند شهدا و امام راحل علو درجات و برای خانواده های معزز شهیدان، جانبازان و آزادگان سربلندی و توفیق مسئلت می نمایم .

 

سرتیپ دوم پاسدار مرتضی میرزایی

فرمانده انتظامی استان مازندران


------------------------------------------------------------------


محور هراز 13 و 14 مهرماه مسدود می شود

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مازندران از انسداد محور هراز در روزهای 13 و 14 مهرماه برای اجرای عملیات راه سازی خبر داد .

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ " علیرضا قدمی" اظهار داشت : در راستای اجراي عمليات ايمن سازي و اصلاح شيب ترانشه مسير در محور هراز منطقه "پيچ ابتهاج" این محور در روزهای 13 و 14 مهرماه مسدود است .

وی تصریح کرد: زمان انسداد محور از ساعت 8 صبح تا 17 عصر روز بعد بوده و محور جایگزین برای تردد محورهاي فيروزکوه و کندوان است .


------------------

masoud pashna, [۲۰.۰۹.۲۰ ۱۴:۱۸]
----------------------------------------------


سارقان مسافرنمای خودرو در دام پلیس آگاهی مازندران

رئیس پلیس آگاهی استان مازندران از دستگیری سارقان داخل خودرو و خودرو که در پوشش مسافر پس از سوار شدن بر خودرو با نوشاندن دوغ آلوده به راننده از آنان سرقت می کردند، خبر داد .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "مسعود تقدیسی لاریجانی" با اعلام این خبر، گفت: در پي وقوع چندین فقره سرقت مقرون به آزار خودرو و داخل خودرو از سوی سارقان تحت پوشش مسافر، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت .

وی تصریح کرد: با انجام تحقیقات از مالباختگان، کارآگاهان پلیس آگاهی دریافتند، سارق یا سارقان در پوشش مسافرپس از سوار شدن بر خودروهاي عبوري مسافرکش، دوغ حاوي مواد بيهوش کننده را که از قبل تهیه کرده بودند به راننده تعارف و با خوراندن آن به راننده پس از طي مسافتی، راننده را بیهوش و اموال داخل خودرو را سرقت می کردند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران، اظهار کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیس و استفاده از شگرد های خاص، ماموران اداره مبارزه با سرقت و اداره اطلاعات جنايي پليس آگاهي استان متهم اصلي پرونده را شناسایی کردند.

سرهنگ تقدیسی از دستگیری سارق در عملیات ضربتی پلیس خبر داد و افزود: این فرد که از سارقان سابقه دار بوده در تحقیقات پلیسی ابتدا منکر هرگونه بزه انتسابي شده اما در ادامه با ارائه شواهد و قرائن لب به سخن گشوده و به ارتکاب 11 فقره سرقت مقرون به آزار خودرو و داخل خودرو اقرار کرد.

رئیس پلیس آگاهی مازندران از شناسایی همدست متهم در این پرونده خبر داد و افزود: همدست متهم نيز در عمليات پلیسی دستگير شد و به جرم خود اقرار کرد.

تقدیسی از دستگیری تعدادی مالخر و کشف اموال مسروقه در این پرونده خبر داد و افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی و با قرار مناسب روانه زندان شدند.

رئیس پلیس آگاهی مازندران با هشدار به رانندگان وسایل نقلیه مسافربرشخصی هشدار داد از قبول کردن هرگونه مواد غذایی، خوراکی و نوشیدنی از مسافر جدا خودداری کنید.

 


دستگیری سارق مغازه در کلاردشت

فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت از دستگیری سارق مغازه وکشف 2 میلیارد ریالی اموال سرقتی از متهم خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس،سرهنگ قاسم عزیزی در تشریح این خبر گفت: برابر اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110مبنی بر سرقت از یک واحد تجاری در این شهرستان موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت، تصریح کرد: بلافاصله مأموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه در کمتر از 5 ساعت متهم را شناسایی و وی را در حالی که قصد داشت اموال مسروقه را از مخفیگاه خود به نقطه ای دیگر انتقال دهد دستگیر کردند.

سرهنگ عزیزی، از کشف 2 اموال سرقتی به ارزشی بالغ بر 2 میلیارد ریال از مخفیگاه متهم خبر داد و افزود: متهم که دارای سابقه کیفری نیز بوده در بازجویی های به عمل آمده به چندین فقره سرقت مشابه دیگر نیز اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی کلاردشت در خاتمه به شهروندان، توصیه کرد: هشدار هاي پليس را در خصوص پيشگيري از سرقت جدي گرفته و در صورت مشاهده هر گونه مورد مشکوکي مراتب را به پليس110 اطلاع دهند .


---------------------------------------------------------------


تقدیر امام جمعه نوشهر از عملکرد پلیس در برخورد با اراذل و اوباش

امام جمعه شهرستان نوشهر از عملکرد پلیس در برقراری نظم و آسایش شهروندان و دستگیری تعدادی از اراذل و اوباش معروف شهرستان تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، حجت الاسلام والمسلمین " محمود مشایخ"، گفت: تلاش شبانه روزي کارکنان خدوم پليس در سطح شهرستان نوشهر باعث ثبات امنيت در جامعه شده است.

امام جمعه شهرستان نوشهر با اشاره به عزم جدی پلیس در مقابله با اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنیت عمومی، افزود: امروز به برکت تلاش، ايثار و از خود گذشتگي پلیس شاهد افزايش احساس امنيت و کاهش انواع جرایم و آسيب هاي اجتماعي در سطح شهرستان هستيم.

حجت الاسلام والمسلمین مشایخ با تاکید بر این که برخورد با ناهنجاری تنها وظیفه پلیس نیست خاطرنشان کرد: مسئولان شهرستان مي بايست براي شناسايي وضعيت حوزه کاري خود و ارائه بهتر خدمات به شهروندان، بيشترين تعامل را با پليس داشته باشند.

وی ادامه داد: قطعاً مسئولان می توانند با کمک پليس، تحليل درستي از شرايط موجود جامعه داشته و با استفاده از آن به منظور خدمات رساني بهتر و پيش برد سريع تر اهداف مورد نظر اقدام کنند.

امام جمعه شهرستان نوشهر در پایان تاکيد کرد: نيروی انتظامي با بهره گيري از تمام توان خود، ضمن تامين امنيت مردم عزیز با هرگونه بي نظمي، ناامني و اغتشاش در چار چوب قانون برخورد مي كنند.

حجت الاسلام مشایخ در خاتمه، اظهار داشت: جا د

masoud pashna, [۲۰.۰۹.۲۰ ۱۴:۱۸]
ارد مابقی دستگاه ها و سازمان ها نيز با الگو گرفتن از نيروی انتظامی در ایجاد امنيت عمومی به ویژه امنيت روانی و در حفظ شعائر اسلامی در جامعه تلاش کنند.


------------------------------------------------------


پلمب 27 واحد صنفی متخلف در رامسر

فرمانده انتظامی شهرستان رامسر از پلمب 27 واحد صنفی متخلف در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، "سرهنگ علی قیصری" با اعلام این خبر، گفت: به منظور جلوگیری از تخلفات صنفی و پیشگیری از بیماری کرونا، طرح کنترل و نظارت بر واحدهای اقامتی و پذیرایی در این شهرستان به اجرا در آمد .

فرمانده انتظامی شهرستان رامسر تصریح کرد: در اجرای این طرح ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی این فرماندهی از 60 واحد صنفی مذکور در این شهرستان بازدید کردند.

سرهنگ قیصری، افزود: در اجرای این طرح 27 واحد پذیرایی به دلیل بی توجهی به هشدارها و عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی پلمب شد.

فرمانده انتظامی رامسر از تداوم و استمرار اقدامات كنترلي و طرح های نظارتي در این شهرستان خبر داد و از عموم شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه تخلف در صنوف، موضوع را به مركز فوريت هاي پليسي 110 اطلاع دهند.


-------------------------------------------------------------------


انهدام باند سارقان محتویات داخل خودرو در بهشهر

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر از دستگیری باند سارقان حرفه ای محتویات داخل خودرو با 15 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حسن عنایتی گنجی در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت محتویات داخل خودرو در شهرستان بهشهر، موضوع در دستورکار پلیس آگاهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر، تصریح کرد: در اجرای این ماموریت، کارآگاهان اداراه مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه موفق به شناسایی یک باند 4 نفره سرقت در این شهرستان شدند.

سرهنگ عنایتی، خاطرنشان کرد: متهمان که دارای سابقه سرقت نیز بوده اند پس از هماهنگی های قضائی در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شدند .

عنایتی در ادامه، اظهار داشت: این افراد در بازجویی های به عمل آمده تاکنون به 15 فقره سرقت محتویات داخل خودرو در این شهرستان اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و با قرار قانونی مناسب روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامی بهشهر در پایان به شهروندان توصیه کرد: ضمن رعایت هشدارهای انتظامی، در صورت مشاهده افراد ناشناسی، مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام دارند.


------------------------------------------------------------------


دستگیری24 سارق در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی ساری

فرمانده انتظامی شهرستان ساری از دستگیری24 سارق در طرح ارتقاء امنيت اجتماعي این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ" ناصر علی صفر پور" با اعلام اين خبر، اظهار داشت: به منظور پاکسازي نقاط آلوده و مقابله با عاملان افیونی، سارقان و مجرمان سابقه دار، طرح عملياتي ارتقاء امنیت اجتماعی در مناطق آلوده و جرم‌خيز بخش انتظامی فرح آباد اجرا شد .

وي،افزود: در اجراي اين طرح ماموران انتظامي اين فرماندهي با هماهنگي قضائي و در عملياتي ضربتي موفق به شناسایی و دستگیری 24 متهم به سرقت، 12 عامل تهیه و توزیع مواد مخدر و 59 نفر از متهمان تحت تعقیب مرجع قضائی در سطح حوزه استحفاظی شدند.

سرهنگ صفرپور، تصریح کرد: کشف 2 کیلوگرم مواد مخدر، 3 دستگاه دوچرخه و 2 دستگاه موتور سیکلت سرقتی و همچنین 2 تن چوب آلات جنگلی قاچاق در اجرای این طرح از متهمان کشف شد.

فرمانده انتظامی ساری در پايان از توقیف 46 خودرو و 66 موتور سیکلت متخلف در اجرای این طرح خبر داد و ضمن تقدير از همکاري خوب مردم با پليس اظهار داشت: هدف از اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي و پاکسازي مناطق آلوده، ايجاد امنيت پايدار و ا آسايش و آرامش براي مردم است.


---------------------------------------------------------


تحرکات اراذل و اوباش ، علل و راهکارهای مقابله با آن

احساس امنیت در بین مردم ناشى از عدم وجود هرگونه خطر و تهدید بالقوه و بالفعل است یکى از مسایل مهم اجتماعى که زمینه ساز از بین بردن احساس امنیت در بین مردم مى شود.

وجود امنیت در یک جامعه به همان اندازه مهم است که احساس امنیت و امنیت روانى درآن جامعه لازم است،بعضى کارشناسان احساس امنیت را در یک جامعه، مهم تر از وجود امنیت در آن مى دانند.

امنیت از فرد شروع شده و به خانواده و جامعه و در نهایت نظام بین المللى منتهى مى شود. با این وجود باید، گفت؛ تأمین امنیت و احساس امنیت در درجه اول به فرد بر مى گردد.

با توجه به این مهم که اگر کاهش امنیت در جامعه رخ دهد، بى اعتمادى، رواج بدبینى و شایعه، عدم مشارکت و همکارى در برنامه هاى اقتصادى، اجتماعى، سیاسى و امنیت

masoud pashna, [۲۰.۰۹.۲۰ ۱۴:۱۸]
ى کشور را به دنبال خواهد داشت.

از آنجایى که احساس امنیت در بین مردم ناشى از عدم وجود هرگونه خطر و تهدید بالقوه و بالفعل است یکى از مسایل مهم اجتماعى که زمینه ساز از بین بردن احساس امنیت در بین مردم مى شود؛ وجود افرادى است که با نقص قوانین و ایجاد رعب و وحشت سعى در قدرت نمایى در جامعه دارند که قانون آنان را تحت عنوان اراذل و اوباش می شناسد.

در پیش گیرى و مقابله با خودنمایى این گونه افراد نیاز به اهرم ها و مکانیزم هاى کنترلى در جامعه است،یکی از این مکانیزم ها؛ طرح جمع آوري اراذل و اوباش است که طى سال هاى اخیر در دستور کار ناجا قرار گرفته است.

نیروي انتظامی نیز در راستای پاسخگویی به مطالبات مردمی، مبادرت به اجراى طرحی اجتماعی- انتظامى به منظور ارتقاء امنیت اجتماعى کرده و در راستاي آن اهدافی از جمله افزایش احساس امنیت شهروندان، کاهش دامنه شیوع کجروى ها وآسیب هاى اجتماعى، افزایش رضایت شهروندان از ناجا، کاهش وقوع کنش هاى اعتراض آمیز، افزایش شأن، منزلت و اقتدار نیروى انتظامى، افزایش روحیۀ نشاط و شادابى، انجام مأموریت ذاتى خود و فراهم نمودن زمینۀ رشد و بالندگى و پیشرفت فردى و جمعى را دنبال کرده است.

استان مازندران از جمله استان هایی است که جولان دادن اراذل و اوباش در آن بسیار کمرنگ تر از استان های دیگر است و هر کدام از اراذل و اوباش با بر خوردهای قاطع عوامل انتظامی چه در سنوات گذشته و چه در زمان حال در سریعترین زمان ممکن دستگیر و تحویل مقامات قضائی می شوند که به تناوب نوع جرم مرتکبه با آنان برخورد لازم صورت می پذیرد.

لیکن در زمان فعلی با توجه به بالا بودن ضریب نفوذ شبکه های اجتماعی بر افکار عمومی و میزان بالای کاربر فضای مجازی؛ کوچکترین تحرکات اینگونه افراد در فضای مجازی؛ تبعات بسیار وسیع و گسترده ای بر افکار عمومی دارد.

برهمین اساس فعالیت اینگونه افراد تحت کنترل نیروی انتظامی قرار گرفته و در کمترین زمان با برخورد قاطع پلیس مواجه خواهند شد و در این زمینه نقش پلیس فتا و معاونت اجتماعی هم در کنار اقدامات بازدارنده پلیس های تخصصی؛ بسیار کارساز است.

بارصد به موقع شبکه های اجتماعی هر گونه تحرکات رسانه ای شده اراذل و اوباش را با اقدامات مناسب عوامل اجرایی؛ پاسخ رسانه ای لازم ارائه می دهد تا بر احساس امنیت و اعتماد عمومی به پلیس خدشه ای وارد نشود.

حال برخورد تند، سریع و قاطع پلیس با اراذل و اوباش و جلوگیری از تحرکات آنان به خصوص مواردی که در شبکه های اجتماعی منتشر و باعث تشویش اذهان عمومی می شوند؛ حساسیت ناجا را دو چندان کرده و سعی و تلاش دارد با همت کارکنان جمعی و جلب مشارکت دستگاه های متولی و همچنین اقشار اجتماعی ضمن اقدامات پیشگیرانه؛پیش دستانه واقدامات بازدارنده تحرکات اراذل و اوباش را در کمترین زمان ممکن پاسخ قاطع داده تا درس عبرتی برای سایرینی که قصد بر هم زدن امنیت عمومی جامعه دارند؛ باشد.

انگیزه ها و علل بروز شکل گیری اراذل و اوباش را در شیوع فقر و بیکاری در جامعه، تمایل نسل جوان به نمادسازی و تقویت افکار انحرافی فردی خاص که از لحاظ فیزیک بدنی به نوعی غرور در وی تقویت شده و آمادگی انجام رفتارهای انحرافی را دارد.

در دسترس بودن سلاح سرد و گاهاً گرم،کم رنگ شدن اعتقادات دینی و مذهبی، تأخیر یا عدم ازدواج موفق، نفوذ فرهنگ بی بندوباری غربی در نسل جوان، بالا بودن ضریب نفوذ شبکه های اجتماعی بر افکار عمومی وتحریک اینگونه افراد برای ادامه رفتار هنجار شکنانه و... ؛ باید دانست.

در نهایت موارد ذبل برای پیشگیری و مقابله با تحرکات اراذل واوباش؛ پیشنهاد می شود.

-شناسنامه دار کردن اراذل و اوباش و اقدامات کنترلی دستگاه های امنیتی و انتظامی بر تحرکات، رفتار و کردار آنان.

- برخورد سریع، رعد آسا و قاطع پلیس در مکان تحرکات اراذل و اوباش ودستگیری در محل جرم با هدف عبرت آموزی سایرین.

-صدوراحکام قضائی قاطع قضات؛ برای عبرت سایر افرادی که انگیزه رفتارهای انحرافی دارند.

-رصد مستمر فضای مجازی پلیس فتا در زمینه تحرکات اراذل و اوباش و اقدامات رسانه ای مناسب معاونت اجتماعی ناجا برای مدیریت افکار عمومی.

-همکاری، هماهنگی و تعامل دستگاه های اطلاعاتی، امنیتی و قضائی برای اقدامات بازدارنده و مقابله ای مناسب برای کنترل و مدیریت بر تحرکات اراذل و اوباش شناسنامه دار و افرادی که در صدد برهم زدن امنیت عمومی را دارند

-تهیه مستندات اجتماعی توسط رسانه ملی و محلی در زمینه تحرکات اراذل و اوباش و اقدامات بازدارنده پلیس و دستگاه های اطلاعاتی وامنیتی.

-اجرای نشست های علمی و تخصصی با حضور پژوهشگران دانشگاه ها در حوزه مسایل اجتماعی برای واکاوی مناسب علل و انگیزه شکل گیری اراذل و اوباش در رسانه ملی و محلی.

- مطالبه گری از دستگاه های متولی در پیشگیری اجتماعی از شکل گیری اراذل و اوباش.

نگارنده : سردار مرتضی میرزایی فرمانده انتظامی استان مازندران

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار