امیر شاه آبادی در گفتگو با تابناک:
فرماندار شهرستان هرسین گفت:برای توسعه و ایجاد زیرساخت های مناسب نیازمند اعتبارات ویژه ای می باشند و اعتبارات تخصیصی با توجه به حجم بالای مشکلات جوابگوی احیای زیر ساخت های تخریب شده این روستاها نیست .
کد خبر: ۸۹۹۵۳۰
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۳ 15 September 2020

امیر شاه آبادی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد:شهرستان هرسین با ۱۰۸۰ کیلومتر مربع وسعت ، حدود ۷۸ هزار نفر جمعیت ، دو بخش بیستون و مرکزی ، ۴ دهستان و ۱۴۷ روستا از شهرستان های ۳۱ گانه کمتر توسعه یافته کشور محسوب می شود.

وی خاطر نشان کرد:به اقدامات جهادی دولت و با توجه به کریدور شمالغرب به جنوب غرب کشور شهر هرسین از بن بست خارج شده است.

فرماندار شهرستان هرسین افزود:طی ۲ سال گذشته و بر اساس تلاش های شهردار و اعضای شورای شهر بیش از ۴ میلیارد تومان اعتبارات دولتی برای آسفالت معابر شهر هرسین هزینه شده است ولی این اعتبار با توجه به توسعه ساخت و سازها در شهر هرسین و وجود شبکه ۴۵ کیلومتری از معابر در این شهر کافی نبوده و می بایست با اختصاص اعتبارات بیشتری تمام این معابر را ساماندهی نمود.

وی تصریح کرد:شهرداری های هرسین و بیستون فاقد ماشین آلات مورد نیاز در حوزه مدیریت بحران و خدمات شهری هستند ، نبود تجهیزات شهرستان را در زمان بحران های سال گذشته (سیل ) با مشکلات جدی روبرو کرده است.

وی تاکید کرد:زیر ساخت های حوزه راه و آبرسانی در بسیاری از روستا از بین رفته است یا در سطح پایینی از کیفیت مطلوب قرار دارد و با توجه به توسعه اقامت گاههای بوم گردی روستایی و به منظور معرفی هرچه بیشتر جذابیت های گردشگری و تاریخی ، بهبود وضعیت راههای روستایی می بایست بعنوان یک‌ نیاز مهم در اولویت قرار گیرد.

شاه آبادی گفت:تقویت زیر ساخت های روستایی در معرفی روستاهای هدف گردشگری ، توسعه صنعت توریسم و ایجاد اشتغال در روستا ها موثر خواهد بود.

 

 

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار