امیری گفت: تامین خانه و غذا برای معتادان باید متوقف شود و فرمانداری شیراز نماینده ای بجز «خانه محله» در محلات شیراز ندارد که دولت احداث کرده و در اختیار دستگاه های مسئول در مناطق می گذارد.
کد خبر: ۸۹۹۳۵۴
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۷:۰۰ 15 September 2020

تابناک فارس به نقل از شبستان:«محمدرضا امیری»، در نشست بررسی مسائل بافت تاریخی شیراز در فرمانداری گفت: بافت تاریخی شهر شیراز که مزین به مجاورت با حرمین مطهر حضرت شاهچراغ (ع) و حضرت سید علاء الدین حسین (ع) است به عنوان هویت شیراز باید مورد هماهنگی بین بخشی قرار بگیرد.

فرماندار شیراز افزود: نقش شورایاران نیز برای پیگیری این موضوع و همکاری با معاونت سیاسی اجتماعی و عمرانی نیز مهم است و شهرداران 2 منطقه مرتبط در این حوزه باید پیگیری های لازم را انجام دهند.

وی با اشاره به روند در نظر گرفته شده برای معتادان متجاهر در بافت تاریخی شیراز گفت: ایجاد گرمخانه توسط شهرداری و ارائه غذای گرم توسط خیران، راهکار مناسبی در این زمینه نیست.

فرماندار شیراز ادامه داد: اسکان و اطعام معتادان متجاهر و افراد بی خانمان در محدوده بافت تاریخی، چهره این بافت را مخدوش می کند و به جای استقرار معتادان در کنار حرمین مطهر (ع) باید به ارائه خدمات مشاوره ای توسط متولیان این حوزه پرداخته شود.

وی تاکید کرد: تامین خانه و غذا برای معتادان باید متوقف شود و فرمانداری شیراز نماینده ای بجز «خانه محله» در محلات شیراز ندارد که دولت احداث کرده و در اختیار دستگاه های مسئول در مناطق می گذارد.

امیری تصریح کرد: تشکل ها از ما طی شرایطی مجوز می گیرند اما نماینده ما نیستند و به عنوان موسسه مردم نهاد کار می کنند و ما بر آنها نظارت می کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار