بابلی گفت: نخستین دوره مسابقه دوچرخه سواری، ۲۸ شهریور در شهر «صدرا» برای بانوان و آقایان همزمان با هفته دفاع مقدس و با هدف تکریم از زنده یاد «بهمن گلبارنژاد» برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۹۹۲۴۴
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۲ 14 September 2020

تابناک فارس به نقل از شبستان: «احمدرضا بابلی»، امروز (دوشنبه 23 شهریور) از برگزاری نخستین دوره مسابقه دوچرخه سواری با هدف تکریم از زنده یاد «بهمن گلبارنژاد» و همزمان با هفته دفاع مقدس خبر داد و به خبرنگاران گفت: این مسابقات با هدف گرامیداشت یاد و تلاش این ورزشکار مرحوم برای برافراشتن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران، 28 شهریور در شهر «صدرا» برگزار خواهد شد.

دبیر هیئت دوچرخه سواری استان فارس افزود: مسابقه به شکل انفرادی و رعایت تمامی نکات بهداشتی با 2 رده سنی زیر 18 سال و آزاد برای آقایان و رده سنی آزاد برای بانوان برگزار خواهد شد که طول مسیر آقایان چهار هزار متر و بانوان سه هزار متر در نظر گرفته شده است.

وی اضافه کرد: نفرات برتر این مسابقه در استان، لوح، تندیس و مدال قهرمانی دریافت خواهند کرد و این مسابقه فرصت مطلوبی برای تقویت رشته دوچرخه سواری در استان است.

«امیر رحیمی» نیز با اعلام شرایط شرکت در این مسابقه به خبرنگاران گفت: ارائه رضایتنامه محضری معتبر برای شرکت کنندگان زیر ۱۸ سال الزامی است و پوشش مناسب، ارائه معرفی نامه کتبی از هیئت متبوع یا اداره ورزش و جوانان شهرستان شیراز، کارت ملی و بیمه ورزشی معتبر نیز از دیگر شروط شرکت در مسابقه است.

رئیس هیئت دوچرخه سواری شهرستان شیراز افزود: دوچرخه سواران باید با دوچرخه استاندارد کورسی و لوازم ایمنی مانند کلاه و دستکش حضور یابند و هزینه ایاب و ذهاب، تغذیه و اسکان نیز به عهده ورزشکاران است.

وی با اعلام مسیر این مسابقه گفت: مسابقه در شهر جدید «صدرا» و انتهای بلوار «حافظ» ، بزرگراه «سردار شهید حاج قاسم سلیمانی» برگزار خواهد شد و شرکت کنندگان باید راس ساعت هشت صبح ٢٨ شهریور در محل حضور یابند.

رحیمی اعلام کرد: امکان ثبت نام مجازی در مسابقه برگزاری نخستین دوره مسابقه دوچرخه سواری شهرستان یراز نیز فراهم شده است و متقاضیان مدارک خود را به شماره واتساپ ۰۹۱۷۳۰۰۲۷۳۸ ارسال کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار