نماینده مردم دامغان در مجلس:
نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر لزوم ایجاد رونق تولید و اشتغال در این شهرستان گفت: تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی رمز پیروزی بر مشکلات کشور است.
کد خبر: ۸۹۸۳۶۳
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۳ 12 September 2020

اقتصاد مقاومتی رمز پیروزی بر مشکلات کشور است/ ضرورت رونق تولید

به گزارش  تابناک سمنان:  علی‌اکبر علیزاده برمی پیش از ظهر شنبه در آئین تودیع و معارفه فرمانداری دامغان که در محل دانشگاه دولتی این شهر برگزار شد، اظهار داشت: رمز فائق آمدن بر مشکلات کشور، اقتصاد مقاومتی است.

وی با اشاره به‌ضرورت رونق تولید و اشتغال در دامغان بیان کرد: بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های موجود در شهرستان برای تحقق این هدف در دستور کار فرماندار جدید قرار گیرد.

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران، تنها جایی در این کره خاکی است که پرچم ولایت اهل‌بیت در آن برافراشته است، تصریح کرد: بنا براین باید به انجام مسئولیت و خدمت در چنین نظامی افتخار کرد.

فرماندار جدید دامغان نیز در این مراسم اظهار داشت: دامغان شهری پرافتخار با سبقه فرهنگی ارزشمند است و تعامل با بزرگان و فرهیختگان شهر فرصتی مغتنم برای ایجاد پیشرفت، توسعه و آبادانی است.

مهدی بندر آبادی بابیان اینکه تا همیاری و مشارکت مردم و نخبگان نباشد پیشرفتی در جامعه حاصل نخواهد شد، تصریح کرد: همراهی و مشارکت آحاد مردم برای دستیابی به اهداف عالی در راستای ایجاد توسعه پایدار ضروری است.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار