معاون سیاسی استاندار سمنان:
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با بیان اینکه این استان یکی از کمترین آمار‌های بیکاری کشور را دارد، گفت: مدیران شهرستانی باید این روند رو به رشد اشتغال را تداوم ببخشند.
کد خبر: ۸۹۸۳۵۴
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۱ 12 September 2020

سمنان کمترین آمار بیکاری را در کشور دارد

به گزارش  تابناک سمنان: حبیب الله خجسته پور پیش از ظهر شنبه در مراسم معرفی فرماندار جدید دامغان به میزبانی دانشگاه دامغان، ضمن بیان اینکه سمنان یکی از کمترین آمارهای بیکاری کشور را دارد، بیان کرد: یکی از دلایل این امر، پیگیری‌های خوب مسئولان در کنار عملکرد دستگاه‌های ذی‌ربط سبب شده تا بتوانیم این رتبه را به دست بیاوریم.

وی با بیان اینکه فرمانداران کمک کنند تا بتوانیم این روند خوب اشتغال را حفظ کنیم، افزود: یکی از موضوعات خوب در معارفه فرماندار جدید دامغان، تجربه فرماندار جدید در حوزه سرمایه گذاری استانداری سمنان است که می‌تواند مؤثر واقع شود.

معاون استاندار سمنان با بیان اینکه تغییر در وزارت کشور طبیعی است، تاکید کرد: قطعاً پیشرفت شهرستان‌های استان ملاک این انتخابات هستند.

خجسته پور با بیان اینکه مدیریت دامغان در سال گذشته و ماه‌های اخیر در حوزه مدیریت مسائلی چون کرونا، بارش شدید برف و جاری شدن سیل و … عملکرد خوبی داشتند، گفت: مدیریت جدید می‌بایست این نوع نگاه خدمت رسان را حفظ و تقویت نیز کند.

در این مراسم مهدی بندر آبادی به عنوان فرماندار جدید دامغان معرفی از خدمات علی اصغر مجد تقدیر شد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار