فرماندار آباده گفت: انتقال زندان به خارج از شهر به عنوان یک خواسته دیرینه مردم آباده ضروری است و مقدمات این فرایند انجام شده است.
کد خبر: ۸۹۸۳۲۱
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۶ 12 September 2020

تابناک فارس به نقل از ایرنا:زین العابدین نیک مرام شنبه در آیینی که با حضور رییس کل دادگستری فارس و صنعتگران شهرستان آباده برگزار شد، افزود: دستگاه قضایی در جامعه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و تعامل و همکاری بین دستگاه‌ های اجرایی و قضایی موجب ایجاد آرامش و آسایش در جامعه می‌شود.

وی با اشاره به آغاز فرآیند انتقال زندان آباده به خارج از شهر اظهار کرد: یکی از مطالبات مردم در سالیان گذشته موضوع جابه جایی زندان بوده است که در سفر رییس محترم قوه قضاییه به استان فارس، این موضوع پیگیری و دستور کار قرار گرفته است.

فرماندار آباده همچنین از تشکیل شورای حل اختلاف ویژه عشایر در این شهرستان استقبال کرد و گفت: سرعت بخشی و رسیدگی به بحث‌های عشایری و حل و فصل مشکلات آنان، عدم تشکیل پرونده‌های قضایی، واگذاری حل و مشکلات به ریش سفیدان و معتمدین عشایر از اهداف راه اندازی شورای حل و اختلاف در شهرستان آباده است.

نیک مرام در ادامه با بیان اینکه دستگاه های اجرایی شهرستان موظف به حمایت از واحدهای تولیدی در آباده هستند، اظهار کرد: حمایت بانک ها از بخش تولید منجر به رونق اقتصادی خواهد شد و هدف اصلی دولت در حوزه صنعت و تجارت، اشتغالزایی و رفع مشکلات ناشی از بیکاری است و برای تحقق این امر ابتدا باید از صنعتگر حمایت شود.

وی افزود: شهرستان آباده قدم مهمی در حوزه تولید و صنعت برداشته است و بزودی این شهرستان بعنوان یک شهر صنعتی معرفی خواهد شد.

آباده از شهرستان های شمالی استان فارس است.

برچسب ها: آباده ، زندان ، خارج از شهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار