امام جمعه آرادان:
امام جمعه آرادان با بیان اینکه اهانت به پیامبر (ص) محکوم است، گفت: غرب اگر ادعای آزادی بیان دارد چرا نویسندگانی که هولوکاست را نفی کردن زندانی شدند لذا این تنها ادعایی پوچ است.
کد خبر: ۸۹۸۰۲۰
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۰ 11 September 2020

 اهانت به رسول الله (ص) محکوم است/ غرب فقط ادعای آزادی بیان دارد

به گزارش تابناک سمنان: حجت‌الاسلام جلیلی شریفی نیا در خطبه‌های نماز جمعه این هفته آرادان به میزبانی مصلای صاحب‌الزمان (عج) این شهرستان، ضمن بیان اینکه اقدام نشریه فرانسوی در اهانت چندباره به رسول الله (ص) محکوم است، بیان کرد: غرب فقط از آزادی بیان یک اسم دارد زیرا در همین کشور فرانسه وقتی اندیشمندی درباره نفی هولوکاست مقاله‌ای نوشت با او برخورد شد و وی را زندانی کردند اگر آزادی بیان است پس چرا برای همه رعایت نمی‌شود.

وی افزود: یکی از دلایل دشمنی‌های غرب با اسلام، پیروزی‌های پیاپی جبهه اسلام و مقاومت در سال‌های اخیر است که دمار از روزگار استکبار جهانی و صهیونیست‌های خبیث درآورده و شکست‌های پیاپی را به آمریکا در سوریه، یمن، عراق و … متحمل شده است.

امام جمعه آرادان ادامه داد: بعد از هشت سال دست اندازی به کشور سوریه که مقدمه‌ای برای شکست دولت این کشور و از بین بردن جبهه اسلامی و سپس آمدن سراغ ایران اسلامی، آمریکا شکست خورده و لذا می‌خواهد از طریق دیگر به دنبال مقابله با اسلام انقلابی باشد.

شریفی نیا با بیان اینکه غرب مقابله با جبهه مقاومت اسلامی و انتقام از مسلمانان را در دستور کار دارند و چون از طریق جنگ سرشان به سنگ خورده می‌خواهند از طریق رسانه و هنر این امر را انجام دهند، ابراز کرد: سال ۲۰۰۵ که قرآن سوزی در برابر کاخ سفید انجام شد دقیقاً یک ماه پس از پیروزی قهرمانانه مقاومت لبنان در جنگ ۳۳ روزه بود لذا هر گاه استکبار رسوا می‌شود، از این دست کارها می‌کنند.

وی با بیان اینکه وجود پیامبر (ص) سردمدار اسلام انقلابی است، و لذا غرب و استکبار به همین دلیل با ایشان دشمنی دارد، افزود: هدف دوم دشمنان از این کارهای موهون و زبونانه انحراف افکار عمومی جهان و کشورهای اروپایی از امواج رو به گسترش اعتراضات دامنه دار علیه تبعیض نژادی، بی عدالتی و انواع فسادهای فراگیر در این کشورها است.

امام جمعه آرادان با اشاره به اعتراضات چندین ماهه در آمریکا و راه افتادن شنبه‌های اعتراضی در کشور فرانسه، ابراز کرد: استکبار می‌خواهد افکار جهانیان را از این موضوعات منحرف کنند فرانسه وضعیت خوبی ندارد، آمریکا که وضعیتش روشن است لذا بعید نیست که در این روزها، فرانسوی‌ها و آمریکایی هم بیایند عده‌ای تکفیری خشن را بگمارند تا کارهایی را انجام دهند و بعد آن را به مسلمانان نسبت دهند که باید هوشیار بود.

شریفی نیا با بیان اینکه آمریکا طرح تابستان داغ را برای ایران اسلامی اندیشیده بود اما شاهد هستیم که خودشان دچار آتش شده‌اند، افزود: هرچند نباید از توطئه‌های دشمنان غافل بود اما باید به داخل نیز نگاه داشت. امروز باید پرسید چرا دلار و ارزهای خارجی و سکه، خودرو و مسکن و … در کشور ما این چنین افسار گسیخته باشد؟ آیا تعمدی در کار است؟ آیا غرب گرایان شکست خورده مفتضح بار دیگر برای کشاندن معترضان به کف خیابان‌ها و وادار کردن علم دار انقلاب برای مذاکره مجدد با شیطان بزرگ این کارها صورت گرفته است؟ مجلس امروز کجاست؟ چرا اقدام انقلابی نمی‌کند؟

وی با طرح این پرسش که چرا باید هر روز و دقیقه به دقیقه مردم شاهد افزایش قیمت‌ها هستند، بیان کرد: ما از این مجلس توقع داریم هرچند باید از نمایندگان تشکر کرد که در این روزها مسائل خوبی را مطرح کرده‌اند اما باید وضعیت فعلی را دید و به فکر بود.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار