باشگاه فوتبال مهام ‌پلیمر قم برای تیم‌داری در مسابقات فصل جدید باشگاه‌های کشور جام آزادگان به نمایندگی از استان قم اعلام آمادگی کرد.
کد خبر: ۸۹۶۵۱۳
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۴ 07 September 2020

به گزارش تابناک قم، مهام ‌پلیمر چند سالی است که با استارت از رده‌های سنی پایه در فوتبال قم فعالیت می‌کند و یکی از حامیان موفق این رشته بود، مجموعه‌ای که سال گذشته در لیگ دسته اول فوتبال امید باشگاه‌های کشور نماینده قم بود و حتی تا آستانه صعود به لیگ برتر پیش رفت.

بعد از بی‌تدبیری مسوولان استان قم در انحلال صبا، یکی از حامیان مالی که به فوتبال از هم گسیخته قم روی خود نشان داد، مهام‌پلیمر بود که به استعدادها و نخبه‌های فوتبال قم بها داد و با تیمی مستعد و آینده‌دار در لیگ دسته اول امیدهای ایران به میدان رفت و حالا آماده تیم‌داری برای قم در لیگ دسته دوم جام آزادگان است.

بیطرفان: مهام پلیمر منتظر اعلام نتیجه از هیأت فوتبال است

مدیر باشگاه مهام پلیمر قم در این خصوص اظهار کرد: همراه با مصطفی نیکوحرفیان مدیرعامل باشگاه جلساتی را با دکتر قدرت‌الله باقری سرپرست هیأت فوتبال قم در خصوص حضور در مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور برگزار کردیم و مصمم به حضور در این لیگ هستیم.

امیر بیطرفان ادامه داد: رایزنی‌ها برای خرید یک امتیاز در لیگ دسته دوم کشور از سوی هیأت فوتبال در حال انجام است و امیدواریم این اتفاق تحقق یابد، این آمادگی از سوی باشگاه مهام پلیمر به هیأت فوتبال و اداره کل ورزش و جوانان اعلام شده و ما منتظر اعلام نتیجه از سوی هیأت فوتبال هستیم.

مدیر باشگاه مهام پلیمر همچنین در خصوص حضور در لیگ فوتبال امیدهای کشور گفت: بعد از یک فصل موفق در این رقابت‌ها و صعود به مرحله دوم، تجربیات زیادی را به دست آوردیم و می‌خواهیم با استفاده از این تجربیات در لیگ بزرگسالان کشور حضور یابیم، بنابراین در سال جاری تیمی را در رده امید نخواهیم داشت.

هیأت فوتبال قم در آزمون بزرگ

لازم به ذکر است: بعد از اتفاقاتی که در چند سال اخیر بر گرفته از عملکرد هیأت فوتبال استان قم در رابطه با رشته‌های فوتبال و فوتسال در قم رخ داد و ورزش قم تیم‌های بزرگ خود را در لیگ‌های برتر فوتبال و فوتسال از دست داد، مدت‌ها بود که هیچ حامی مالی به فوتبال قم روی خوش نشان نمی‌داد و اکنون که مجموعه مهام‌پلیمر آمادگی خود را برای تیم‌داری در لیگ دسته دوم جام آزادگان اعلام کرد، این یک آزمون بزرگ برای هیأت جدید فوتبال قم است تا ثابت کند که به دنبال تغییر مثبت و تحول در فوتبال قم است نه اینکه مانند هیأت سابق بهانه‌ای واهی مانند نبود اسپانسر را به عنوان توجیه عدم پیشرفت فوتبال قم و کم‌کاری‌های خود مطرح کند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار