با موافقت ستاد کرونا استان محقق شد؛
پس از تعطیلی کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی  برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا ، از 18شهریورماه کتابخانه های عمومی سراسر استان خراسان رضوی بازگشایی می شوند.
کد خبر: ۸۹۶۵۱۰
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۳ 07 September 2020

به گزارش تابناک رضوی، به دنبال ابلاغ مصوبه ستاد کرونای استان، پس از تعطیلی کتابخانه‌های عمومی، مستقل، عمومی مشارکتی و سالنهای مطالعه خصوصص دارای مجوز خراسان رضوی  برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا ، از 18شهریورماه کتابخانه های عمومی سراسر استان خراسان رضوی بازگشایی می شوند.

مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی گفت: پس از آغاز شیوع ویروس کرونا در کشور و استان خراسان رضوی در اسفندماه سال گذشته کتابخانه های عمومی استان در مرحله اول از ابتدای اسفند تا پایان خردادماه تعطیل و بعد از یک فعالیت یک ماهه کتابخانه های عمومی با شیوع مجدد ویروس کرونا در پایان تیرماه تعطیل شدند.

حجت الاسلام علی اکبر سبزیان ادامه داد: با موافقت ستاد کرونا استان مجوز بازگشایی کتابخانه های عمومی خراسان رضوی از 18 شهریوماه بازگشایی می شوند.

وی ادامه داد: ارائه خدمات کتابخانه ای از جمله امانت و برگشت کتاب در کتابخانه ها انجام شده و حضور اعضای کتابخانه ها در سالنهای مطالعه کتابخانه ها و سالنهای مطالعه خصوصی دارای مجوز نیز با یک چهارم ظرفیت انجام می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار