رئیس هیات بسکتبال قم گفت: حضور تیم شیمیدر قم در لیگ برتر بسکتبال قطعی شده و این تیم با جذب بازیکنان قوی به دنبال حضور قدرتمند در لیگ فصل جدید است.
کد خبر: ۸۹۶۵۰۱
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۰ 07 September 2020

به گزارش تابناک قم، مرتضی سخایی افزود: مسئولان تیم شیمیدر تصمیم خود برای حضور در فصل جدید لیگ برتر بسکتبال را قطع کرده‌اند و در این زمینه همه صحبت‌ها و هماهنگی‌ها انجام شده‌است.

وی ادامه داد: با این تصمیم، کادر فنی تیم جذب بازیکنان شاخص را در دستور کار قرار داده است و تاکنون با چند بازیکن نیز به توافق رسیده‌اند.

رئیس هیات بسکتبال قم اظهار داشت: در حال رایزنی برای استفاده از ورزشکاران بومی استان در این تیم هستیم ولی با توجه به سطح بالای فنی لیگ،‌این تیم نیاز به جذب بازیکنان شاخص تری نیز هست.

سخایی افزود: مسئولان تیم به دنبال اعزام تیمی قوی به این مسابقات هستند تا از نام شیمیدر به عنوان یکی از پرافتخارترین تیم های بسکتبال کشور به خوبی دفاع کند.

وی با تاکید بر اینکه با اطلاعاتی که از وضعیت سایر تیم های لیگ برتری داریم، ‌تاکنون هیچ تیمی تمرین‌های خود را آغاز نکرده‌است، گفت: امیدواریم با تکمیل این تیم و جذب بازیکنان مورد نیاز، تمرین‌های تیم شیمیدر قم نیز از هفته آینده با جدیت آغاز شود.

شیوع ویروس کرونا و مبهم بودن شرایط برگزاری لیگ برتر موجب شده بود تا شیمیدر برای تیم‌داری در فصل جدید لیگ برتر بسکتبال دچار تردید شود و زمزمه‌هایی برای حضور نیافتن این تیم در لیگ در رسانه‌ها و محافل ورزشی قم مطرح شد.

در روزهای گذشته جلسه‌هایی میان استاندار، مدیرکل ورزش و جوانان و مسئولان باشگاه شیمیدر قم انجام شده‌است که در آن بر مسئولان استان بر حمایت از این تیم تاکید کرده بودند.

فدراسیون بسکتبال ۲۴ مهرماه را شروع لیگ برتر فصل جدید بسکتبال اعلام کرده‌است

باشگاه فرهنگی ورزشی شیمیدر از سال ۱۳۸۸ فعالیت خود در حوزه بسکتبال را آغاز و در رده‌های مختلف سنی و در رشته های مختلف بسکتبال موفق به کسب عناوین متعدد در کشور شده است. کسب مقام قهرمانی مسابقات باشگاه های غرب آسیا و کسب مقام سوم مسابقات لیگ برتر باشگاه های کشور از جمله افتخارات این تیم در سال ۱۳۹۷ بوده است. از دیگر افتخارات این تیم در سال ۹۷،‌دعوت تمام بازیکنان تیم بزرگسالان شیمدر به تیم ملی الف و ب است.

با پیگیری مسئولان استان و با توجه به موافقت سرمایه‌گذاری شرکت شیمیدر، فصل گذشته انتقال تیم باسابقه شیمیدر به قم نهایی شد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار