حبیب الله خچسته پور:
به گزارش تابناک سمنان: حبیب الله خجسته پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان حفظ و انسجام وحدت میان مردم و مسئولان و کارگزاران نظام بی تردید منجر به حفظ وحدت عمومی خواهد شد.
کد خبر: ۸۹۶۲۵۶
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۴ 06 September 2020

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان ،صبح یکشنبه در  نشست شورای فرهنگ عمومی استان سمنان‌ در دفتر امام جمعه سمنان با اشاره به ضرورت حفظ و تحکیم وحدت در میان مردم و کارگزاران نظام اسلامی گفت : حفظ و انسجام وحدت از سه بعد قابل بررسی و تاکید است : نخست وحدت بین مسئولان و کارگزاران ، دوم وحدت بین مردم و سوم وحدت بین مردم و کارگزاران و مسئولان
بین مسوولان و وحدت بین کارگزاران نظام اعم از سه قوه مجریه، مقننه و قضاییه، نیروهای نظامی، امنیتی و همه افراد و نهادهایی که از آرمان های نظام حفظ و حراست می‌کنند ، امری مهم و حیاتی است. 
حبیب الله خجسته پور ادامه داد: باید در مرحله اول وحدت بین ارکان و کارگزاران نظام را تقویت شود و در سطح دوم و سوم وحدت بین مردم و وحدت بین کارگزاران و مردم را حفظ نماییم.  
خجسته پور اضافه کرد: تاکید بر وحدت بین مردم، وحدت بین مناطق و شهرهای استان است که اگر هر سه سطح وحدت تقویت شود بدون شک عاملی برای وحدت عمومی است. 
وی تصریح کرد: کارگزاران نظام در هر قوه و در هر جایگاهی که هستند اگر بدانند و ایمان داشته باشند که هدف یکی است و در راستای یک هدف تلاش کنند بدون شک به آنچه خواسته مردم است، خواهیم رسید. 
خجسته پور در ادامه به رعایت ۹۸درصدی شیوه‌نامه‌های بهداشتی از سوی هیآت مذهبی و عزاداران حسینی در آیین های عزاداری اباعبدالله اشاره کرد و گفت: این شیوه‌نامه‌های بهداشتی همچنان جاری و ساری است و نباید تصور شود که این موارد تنها برای دهه اول محرم بوده است ، بلکه در تمامی مراسم‌ ایام محرم و صفر باید با رعایت پروتکل های بهداشتی ، سلامتی عاشقان ابا عبدالله را تامین نمود.‌
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان تاکید کرد: همانگونه که حضرت آیت الله شاهچراغی نیز اشاره نمودند ، مصوبات شورای فرهنگی عمومی باید خروجی داشته باشد و دستور جلسات هر جلسه باید در جلسه بعدی مورد بررسی قرار گیرد. 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار