تیم بدمینتون رعد پدافند هوایی قم در نخستین مسابقه خود از فصل جدید مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های ایران برابر تیم دانشگاه یزد به میدان می‌رود.
کد خبر: ۸۹۵۹۳۶
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۸ 05 September 2020

به گزارش تابناک قم، زمان شروع فصل جدید بازی‌های لیگ برتر بدمینتون مردان ایران رسما از سوی فدراسیون این رشته اعلام شد و تیم‌های لیگ برتری از روز پنجشنبه بیستم شهریور ماه رقابت خود در این دوره را آغاز می‌کنند، فصلی که در آن تیم رعد پدافند هوایی نماینده استان قم است.

این تیم سال گذشته با برنامه‌ریزی بسیار خوب هیأت بدمینتون قم و متشکل از کادر فنی و بازیکنان شاخص بومی در مسابقات لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور به میدان رفت و با عملکرد موفق خود سرانجام مجوز صعود به لیگ برتر را به دست آورد تا قم بعد از حدود یک دهه در لیگ برتر صاحب تیم شود.

پس از رایزنی‌های مختلف هیأت بدمینتون برای یافتن حامی مالی و تشکیل تیمی قدرتمند در لیگ برتر، سرانجام قرار شد این تیم با نام رعد پدافند هوایی در لیگ به مصاف حریفان برود، لیگی که با اعلام رسمی فدراسیون بدمینتون رسما از روز پنجشنبه بیستم شهریور ماه آغاز خواهد شد.

تیم رعد پدافند هوایی قم در این رقابت‌ها که با عنوان جام خلیج‌فارس برگزار می‌شود با تیم‌های دانشگاه یزد، فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، شهرداری شهر بابک، خاتم اردکان و ذوب روی صبای زنجان رقابت می‌کند، در حالی که نخستین مسابقه نماینده قم از ساعت 16 روز پنجشنبه 20 شهریور ماه در تالار زنده‌یاد حامد فرهمند موحد مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم به انجام می‌رسد.

بدمینتون‌بازان تیم رعد پدافند هوایی قم در دومین مسابقه خود روز پنجشنبه 27 شهریور ماه میهمان تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان خواهند بود، سوم مهر در قم پذیرای شهرداری شهر بابک هستند، 10 مهر از خاتم اردکان میزبانی می‌کنند و آخرین مسابقه نیم‌فصل نخست لیگ برتر را در میهمانی نماینده زنجان انجام می‌دهند در حالی که هنوز زمان این دیدار از سوی سازمان لیگ فدراسیون بدمینتون اعلام نشده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار