رئیس هیأت اسکیت استان قم از وضعیت نامناسب پیست اسکیت بوستان تفریحی ورزشی علوی قم و تبدیل شدن آن به محیطی نا امن به شدت انتقاد کرد.
کد خبر: ۸۹۵۶۶۷
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۷ 05 September 2020

به گزارش تابناک قم، اسکیت یکی از 48 هیأت ورزشی فعال در استان قم است که مخاطبان زیادی را در رده‌های سنی مختلف از خردسالان تا بزرگسالان در هر دو بخش آقایان و بانوان جذب خود کرده اما این رشته همچنان در قم با مشکل کمبود فضای اختصاصی مواجه است.

در دهه 1380 که اسکیت به عنوان یک رشته نوپا آرام آرام بین علاقمندان به ورزش جای خود را باز کرد، امکانات و فضای اختصاصی چندانی در اختیار این رشته ورزشی پرتحرّک نبود تا اینکه در بوستان علوی یک فضای اختصاصی برای این رشته ورزشی جذاب و مفرّح ایجاد شد.

با توجه به اینکه بوستان در اختیار شهرداری قرار دارد، بالطبع مکانی که در بوستان علوی برای رشته اسکیت در نظر گرفته شد، متعلق به این ارگان است که البته از آن به عنوان فضای برگزاری مسابقات سایر رشته‌ها از جمله قوی‌ترین مردان قم نیز در همان سال‌ها بهره‌برداری می‌شد و در آن مقطع احداث این پیست یک اقدام جالب و قابل تقدیر از سوی شهرداری بود.

اما گویا این روزها پیست اسکیت بوستان علوی قم به باد فراموشی سپرده شده و وضعیت چندان مطلوبی ندارد، چنانکه نقد رئیس هیأت اسکیت استان قم را به همراه داشت و حمیدرضا جلیلی در این باره گفت: متاسفانه پیست اسکیت بوستان علوی کاملا رها شده و وضعیت بسیار نامناسبی دارد.

وی خاطرنشان کرد: این محل به مکانی برای رفت و آمد معتادان و تجمع آنها تبدیل شده و مشکلات فرهنگی دیگری هم دارد، بیش از صد شکایت از خانواده‌ها در این خصوص به دست ما رسیده که هیچ ارتباطی به هیأت اسکیت ندارد و این زمین به جهت قرار گرفتن در بوستان، در اختیار سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار