فینال جام حذفی روز پنجشنبه ساعت 18:15 در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد بین دو تیم استقلال تهران و تراکتور تبریز برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۹۴۷۶۴
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۴ 02 September 2020

به گزارش تابناک تبریز،بالاخره فصل کرونایی 99-98 فوتبال ایران فردا 13 شهریور 1399 با دیدار بین دو تیم استقلال و تراکتور تبریز به پایان می‌رسد. دیداری که بین دو فینالیست جام حذفی در مشهد برگزار خواهد شد.

تراکتور قرار است برای پنجمین بار در فینال جام حذفی به میدان برود. این تیم در چهار حضور قبلی خود در دیدار نهایی جام حذفی به یک پیروزی رسیده و سه بار طعم تلخ شکست را چشیده است.


تراکتور ی ها برای شکست استقلال و رسیدن به جام قهرمانی بسیار پرانگیزه هستند. تراکتوری‌ها هم دوست دارند یک جام قهرمانی را به هواداران‌شان تقدیم کنند و این تیم هم بازیکنان با کیفیت زیادی در اختیار دارد. تراکتور با حضور مربی خارجی خود 4 بر 2 مقابل استقلال در هفته نهم لیگ برتر شکست خورد. در آن بازی شیخ دیاباته هت‌تریک کرد و سه گل به رشید مظاهری زد اما بعد از آن قرمزپوشان تبریزی با ساکت الهامی مقابل استقلال به تساوی بدون گل رسیدند.

تراکتور تا فینال فقط یک تیم لیگ برتری به نام نفت مسجدسلیمان را  در نیمه‌نهایی شکست داد، پیش از آن هم تیم‌های پاس همدان، نود ارومیه و مس کرمان را برده است. 

استقلال نیز برای رسیدن به فینال دو تیم قدرتمند سپاهان و پرسپولیس را از سر راهش برداشت. آبی‌پوشان هم البته تیم‌ها گل‌ریحان البرز و فجرسپاسی را حذف کرد .استقلال با شکست رقیب دیرینه‌اش پرسپولیس به فینال رسید. اما با وجود این برد وارد حاشیه شدند. فرهاد مجیدی  ابتدا استعفا کرد و در تمرینات تیم حاضر نشد و سپس با مدیرعامل باشگاه درگیری رسانه‌ای شدیدی پیدا کرد.

فینال جام حذفی روز پنجشنبه ساعت 18:15 در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد بین دو تیم استقلال تهران و تراکتور تبریز برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :