ایرنا نوشت؛تیم فوتبال تراکتور تبریز در حالی برای پنجمین مرتبه به فینال جام حذفی صعود کرده که تنها یک بار پیش از این قهرمان این مسابقات شده است.
کد خبر: ۸۹۴۶۵۳
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۶ 02 September 2020

 تیم‌های استقلال تهران و تراکتورسازی تبریز از ساعت ۱۸:۱۵ روز پنجشنبه در چارچوب مسابقات جام حذفی و در دیدار فینال به مصاف هم می‌روند. این مسابقه در ورزشگاه امام رضا (ع) شهر مشهد برگزار می‌شود.

تراکتور قرار است برای پنجمین بار در فینال جام حذفی به میدان برود. این تیم در چهار حضور قبلی خود در دیدار نهایی جام حذفی به یک پیروزی رسیده و سه بار طعم تلخ شکست را چشیده است.

نخستین بار تراکتور در سال ۱۳۵۵ و در اولین دوره جام حذفی به مسابقه نهایی راه پیدا کرد اما با نتیجه پرگل چهار بر یک به ملوان باخت. در سال ۱۳۷۳ نماینده تبریز راهی دیدار نهایی شد و بعد از پیروزی یک بر صفر در خانه با نتیجه ۲ بر صفر به حریف خود باخت و نایب قهرمان شد. در این دیدار داور اشتباهات مهلکی را علیه تراکتور انجام داد.

 

تی‌تی‌ها در فصل ۱۳۹۳-۱۳۹۲ بار دیگر فینالیست شدند و این بار با تک گل «سعید دقیقی» در دقیقه ۵۱ از سد مس کرمان گذشتند و جام قهرمانی را بالای سر بردند. در سال ۱۳۹۶ نیز فینالِ خرمشهر بین تراکتور و نفت برگزار شد که تیم تهرانی با تک گل «سجاد شهباززاده» موفق شد تیم تحت هدایت «امیر قلعه‌نویی» را شکست دهد و عنوان قهرمانی را به دست بیاورد.

حالا تراکتور با «ساکت الهامی» در پنجمین فینال قرار دارد. آنها بعد از هشت سال یک جام قهرمانی دیگر را می‌خواهند. اتفاقی که تنها با شکست استقلال تهران به دست می‌آید. حالا باید دید قرار است چهارمین شکست تراکتور در فینال‌های حذفی را ببینیم یا دومین قهرمانی این تیم را؟

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :