سرپرست شهرداری منطقه سه قم با اشاره به طرح احداث سه پارکینگ در محدوده خیابان امام خمینی و کیوانفر، گفت: احداث این سه پارکینگ نقش قابل توجهی در کاهش ترافیک این خیابان خواهد داشت.
کد خبر: ۸۹۳۱۸۰
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۱:۴۷ 29 August 2020

به گزارش تابناک قم، مهرداد روحانی وزیری با اشاره به برنامه شهرداری منطقه سه برای احداث سه پارکینگ در محدوده خیابان امام خمینی(ره)، اظهار کرد: یک پارکینگ در تقاطع با خیابان کیوانفر احداث می‌شود و پارکینگ دیگر در تقاطع کیوانفر و هفت تیر احداث خواهد شد.

سرپرست شهرداری منطقه سه قم با اشاره به برنامه برای احداث یک پارکینگ در یکی از گاراژهای قدیمی خیابان امام خمینی، افزود: احداث این سه پارکینگ نقش قابل توجهی در کاهش ترافیک خیابان امام خمینی خواهد داشت.

روحانی وزیری با اشاره به اینکه این گاراژ شامل چهار پلاک به مساحت دو هزار و ۲۰۰ متر است، گفت: این ملک به جای حذف پارکینگ پاساژ سیرنگ توسط شهرداری خریداری شده و مصوبه کمیسیون ماده پنج هم دارد.

وی ادامه داد: این قطعه همه چیز را برای ساخت یک پارکینگ آماده دارد و از نظر مکانی منطقه‌ای است که بسیار مورد استفاده مردم خواهد بود.

سرپرست شهرداری منطقه سه قم یادآور شد: اگر این سه پارکینگ آماده شود، پارک حاشیه‌ای خیابان امام خمینی کاهش پیدا کرده و ترافیک خیابان کم می‌شود.

روحانی وزیری خاطرنشان کرد: اقداماتی هم از سوی سازمان ترافیک در راستای ساماندهی وضعیت پارکومترها انجام شده که این موضوع هم به ساماندهی پارک حاشیه‌ای خیابان‌ها کمک می‌کند.

وی با اشاره به وجود ۱۳ گاراژ رها شده در این منطقه، گفت: ۹۰ درصد این املاک مشکلات مالکیتی دارند، از طرفی مغازه‌های بر خیابان را فروخته‌اند و مالکین اصلی هم یا فوت شده‌اند یا خارج از کشور هستند و به همین خاطر ساماندهی آنها کار دشواری است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار