در گفت و گو تابناک خوزستان با مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اهواز عنوان شد؛
مطالبه ی ما از بنیاد مستضعفان این است که در کوتاه ترین زمان ممکن به اوضاع پدید آمده رسیدگی نماید؛ خصوصا به اهالی که در آن منطقه ریشه دارند باید به نحو احسن رسیدگی شود تا حق شان ضایع نگردد و از بلاتکلیفی نجات پیدا کنند.
کد خبر: ۸۹۳۰۷۷
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۷ 28 August 2020

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اهواز در گفت و گو با تابناک خوزستان عنوان کرد: در روزهای گذشته تصاویری از روستای حضرت ابوالفضل اهواز منتشر شد که روایت های متفاوتی را در رسانه های داخلی و خارجی به دنبال داشت. سودجویان هم چون همیشه پای کار تحریف حقیقت بودند به همین علت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اهواز به هم راه معاونت رسانه ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان با حضور در منطقه نسبت به جزییات این حادثه با اهالی روستا به گفت و گو نشستند.

مرتضی جمشیدپور ادامه داد: نیروی انتظامی و اجراییات شهرداری به قصد جلوگیری از ادامه ساخت و سازهای غیرمجاز و تخریب خانه های بدون مجوز نیمه کاره و در حال ساخت وارد روستای ابوالفضل می شوند و اهالی که اطلاعی از موضوع نداشتند تصور می کنند که نیروی انتظامی و شهرداری به قصد تخریب منازل آن ها وارد منطقه شده اند و به همین علت تلاش می کنند تا از این اتفاق جلوگیری کنند؛ این عدم هماهنگی و اقدام بدون اطلاع رسانی قبلی مردم را نسبت به مسئولین امر گلایه مند کرده بود.

وی افزود: در درگیری پیش آمده بین نیروی انتظامی و اهالی روستا متاسفانه تعدادی تیر ساچمه ای توسط نیروی انتظامی شلیک می شود که چندنفر از اهالی زخمی شدند که تصاویر منتشر شده گویای واقعیت است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اهواز با تأکید بر این که از نیروی انتظامی انتظار چنین رفتاری نمی رود، اظهار امیدواری کرد: امیدواریم این رویه هر چه زودتر  اصلاح گردد و صدای اعتراض ما و نارضایتی مردم از این نوع برخوردها به گوش مسئولین برسد.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه افرادی سودجو که اتفاقا از اهالی آن منطقه هم نیستند؛ فرصت را مناسب دیده و در دو سال اخیر حدود 100 واحد مسکونی را بدون سند و مجوز ساخته اند و با این کار اراضی را تصرف نموده اند.

جمشیدپور تصریح کرد: مطالبه ی ما از بنیاد مستضعفان این است که در کوتاه ترین زمان ممکن به اوضاع پدید آمده رسیدگی نماید؛ خصوصا به اهالی که در آن منطقه ریشه دارند باید به نحو احسن رسیدگی شود تا حق شان ضایع نگردد و از بلاتکلیفی نجات پیدا کنند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اهواز گفت: از مسئولین قضایی نیز درخواست داریم که با جدیت همیشه گی و مطابق با قوانین با متخلفان سودجو که از فرصت پیش آمده برای زمین خواری و تصرف بیت المال اقدام کرده اند برخورد قضایی درستی داشته باشند.

_____________________________________________________________________________________

*گزارش: تحریریه تابناک خوزستان     *سردبیر: سمیه همت پور

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار