استاندار قم با اشاره به اینکه شهرک پردیسان این استان به لحاظ تراکم جمعیتی و وجود نسل جوان نیازمند سرانه ورزشی بالایی است گفت: توسعه سرانه ورزشی شهرک پردیسان قم ضروری است.
کد خبر: ۸۹۱۲۲۸
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۷ 24 August 2020

به گزارش تابناک قم، بهرام سرمست در آیین افتتاح سالن ورزشی چند منظوره مجموعه فرهنگی ورزشی خانه مهندس شهرک پردیسان قم اظهار داشت: سازمان نظام مهندسی قم با احداث این سالن ورزشی مسئولیت پذیری اجتماعی خود را به عنوان یک نهاد مدنی به بهترین شکل ممکن به نمایش گذاشت.

وی با بیان اینکه نظام مهندسی قم در ایام شیوع کرونا هر آنچه داشت در طبق اخلاص قرار داد، افزود: نظام مهندسی این سالن ورزشی را برای استقرار بیمارستان سیار به ارتش واگذار کرد و در اوضاعی که استرس و اضطراب بر جامعه حاکم شده بود، خدمات خوبی ارائه گردید.

استاندار قم گفت: نظام مهندسی اکنون بار مسئولیت ارائه خدمات ورزشی را بر عهده گرفته و این اقدام نیز به نوعی با سلامت و تندرستی روانی و جسمی مردم در ارتباط است و یک نوع مسُولیت پذیری به شمار می آید.

وی تصریح کرد: مسئولیت پذیری که تشکل های صنفی قم از خود نشان می دهند، بیانگر یک جامعه بسیار پویا و فعالی است که با وجود مهندسان و نیروهای متعهد و متخصص از آن برخورداریم.

سرمست همچنین خاطر نشان کرد: سازمان نظام مهندسی این سازه ورزشی را از نظر کیفیت در سطح کشور مطرح کرده و این موضوع به نحو بارز و چشمگیری دیده می شود.

استاندار قم گفت: این انجمن صنفی باید در رابطه با ساخت و سازهای شهری نیز همین مسئولیت را به عنوان الگو ادامه دهد تا بتوانیم بر اساس استانداردها در امر ساخت و سازها نظارت داشته باشیم و کیفیت را در همه ابعاد خدمات شهری و ساختمان های شهر ببینیم.

همزمان با هفته دولت سالن ورزشی چند منظوره مجموعه فرهنگی ورزشی خانه مهندس شهرک پردیسان قم تحت عنوان سالن سردار شهید قاسم سلیمانی به طور رسمی افتتاح شد.

شهرک پردیسان در منطقه هشتم شهرداری قم و در جنوب غربی این شهر قم واقع‌ شده است، این منطقه در سال ۱۳۷۷ توسط وزارت مسکن و شهرسازی وقت تاسیس و در سال ۱۳۹۰ به یکی از مناطق شهرداری قم تبدیل شد.

دوم تا هشتم شهریورماه به عنوان هفته دولت نامگذاری شده است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار