به مناسبت هفته دولت صورت می گیرد؛
فرماندار قوچان گفت: همزمان با هفته دولت ۱۲۳ پروژه عمرانی با هزینه هزار و ۴۱۷ میلیارد و ۸۴۰ میلیون ریال در این شهرستان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.
کد خبر: ۸۹۰۹۱۴
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۰ 23 August 2020

به گزارش تابناک رضوی از قوچان هادی رجائی‌نیا فرماندار شهرستان قوچان در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد : هفته دولت امسال در شهرستان قوچان مشابه با سایر مناسبت‌ها تحت تأثیر ویروس کرونا قرار گرفته و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و محدود برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: ۸۵ پروژه با هزینه ۳۰۷ میلیارد و ۹۷۰ میلیون ریال در این هفته به بهره‌برداری خواهد رسید و ۳۸ پروژه با اعتبار هزار و ۱۰۹ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال کلنگ زنی خواهد شد.

 

  فرماندار قوچان بابیان این‌که طرح‌های هفته دولت در این شهرستان در بخش‌های عمران شهری و روستایی، بهداشت و درمان، راه و شهرسازی، جهاد کشاورزی، میراث فرهنگی، شرکت توزیع برق و... مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت، افزود: افتتاح سه مرکز خدمات جامع سلامت روستایی واقع در روستاهای علی زینل، مزرج و هی هی، طرح‌های زیر ساختی خطوط انتقال آب و سیستم‌های نوین آبیاری و احیای قنوات، پرواربندی و پرورش دام، توسعه شبکه‌های فشار ضعیف و متوسط، آسفالت روستایی و ایمن‌سازی محورها بخشی از طرح‌هایی است که مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند.

 

رجایی نیا  با تأکید بر اینکه اولویت شهرستان حوزه اقتصادی بوده و به همین دلیل در این زمینه بیش از دیگر حوزه‌ها تلاش شده است گفت: ۱۱۱ پروژه از پروژه‌های افتتاحی و کلنگ زنی با اعتبار ۸۸۸ میلیارد ریال مربوط به بخش اقتصادی است که اشتغال ۱۷۰ نفر را به همراه دارد.

 

وی با بیان اینکه در پی بهره برداری از طرح های هفته دولت برای ۱۷۰ نفر اشتغال زایی میشود ادامه داد: شاخص‌ترین پروژه‌های هفته دولت سال جاری طرح کلنگ زنی خطوط انتقال آب سد تبارک با اعتبار ۴۵ میلیارد تومان است که یک پروژه ملی است و اعتبار آن از سفر رئیس  جمهور به استان خراسان رضوی است و اعتباراتی که در سنوات اخیر به این طرح تخصیص یافت به سمت خرید لوله سوق پیدا کرد و اعتبارات جدید برای عملیات اجرایی آن تخصیص یافت.

رجایی نیا با اشاره به اینکه در این هفته اولین اقامتگاه بوم گردی در شهرستان مورد بهره برداری قرار می گیرد افزود : 

در سال‌های گذشته در حوزه میراث فرهنگی تلاش بسیار زیادی شد و ۱۰ مجوز جدید در حوزه بوم گردی صادر شد که بقیه تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار