در دیدار فرمانده مرزبانی و مدیرکل محیط زیست ایلام عنوان شد؛
مدیرکل حفاظت محیط زیست با حضور در فرماندهی مرزبانی استان ایلام، ضمن دیدار با سردار سپهری، بر ارتقای زمینه‌های همکاری در راستای جلوگیری از تخلفات شکار و صید غیر مجاز در مناطق مرزی، به ویژه منطقه حفاظت شده "کولگ" بحث و تبادل نظر کردند.
کد خبر: ۸۹۰۷۷۲
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰ 23 August 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ غلامرضا ابدالی در دیدار با سردار کیاست سپهری فرمانده مرزبانی استان، تلاشهای شبانه روزی نیروی انتظامی برای امنیت و آرامش کشور را بسیار ارزشمند دانست و از همکاری تنگاتنگ نیروی انتظامی و مرزبانی استان با اداره کل حفاظت محیط زیست در زمینه جلوگیری از تخلفات شکار و صید غیرمجاز در مناطق مرزی قدردانی کرد.

وی تاکید کرد: نیروهای یگان حفاظت این اداره کل خود را جدا از تلاشگران امنیت کشور نمی دانند و همواره در حفاظت و صیانت از انفال و موهبت‌های الهی همپای مرزبانان تلاش خواهند کرد.

فرمانده مرزبانی استان ایلام هم در این دیدار ضمن اعلام آمادگی برای همکاری لازم با اداره کل حفاظت محیط زیست گفت: مرزبانی استان با تمام وجود، آماده هرگونه خدمت به مردم ولایت مدار استان ایلام است و حفاظت از محیط زیست را هم یک افتخار برای خود و همکاران می دانیم و آماده هرگونه همکاری در این زمینه هستیم.

سردار سپهری بر همکاری و تعامل دو جانبه تاکید کرد و از تعامل بسیار خوب مدیر کل حفاظت محیط زیست استان با نیروهای مرزبانی قدر دانی کرد.

منطقه‌ی حفاظت شده‌ی کولگ با ۵۸ هزار و ۸۰۰ هکتار یکی از زیستگاه‌های با ارزش و فوق‌العاده است که در آن گونه‌های مختلف «کل»،« بز»، «قوچ» و «میش» زیست می‌کنند./ح

 

ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار