کد خبر: ۸۸۸۲۳۶
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۹ 16 August 2020

 

نقش رسانه در توسعه و پیشرفت جامعه غیر قابل انکار است

رشت- فرماندار رشت به نقش مهم رسانه در توسعه و پیشرفت جامعه اشاره کرد و گفت: رسانه حلقه ارتباط میان مردم و مسئولان است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی فتح اللهی امروز به همراه چند تن از معاونین فرمانداری رشت در بازدید از خبرگزاری مهر ضمن تبریک روز خبرنگار به اهمیت کار خبرنگاران و رسانه در جامعه اشاره و اظهار کرد: خبرنگاران حلقه ارتباطی میان مردم و مسئولان هستند.

وی با بیان اینکه رسانه مطالبات مردمی را به گوش مسئولان می‌رساند، گفت: نقش رسانه در توسعه و پیشرفت جامعه، بیان مشکلات و حل آن غیرقابل انکار است.

فرماندار رشت با اشاره به سوگند خداوند به قلم در قرآن کریم، افزود: این نشان دهنده جایگاه و اهمیت قلم است و اصحاب رسانه و خبرنگاران باید در زمینه حفظ این امانت و استفاده در مسیر درست کوشا باشند.

وی به نقش تأثیرگذار رسانه در ترویج و نهادینه کردن فرهنگ در حوزه‌های مختلف نیز اشاره کرد و یاد آورشد: برای اجرای هر برنامه‌ای در سطح جامعه نیازمند وجود یک پیوست فرهنگی و همچنین نهادینه کردن آن در سطح جامعه هستیم.

فتح اللهی در ادامه با قدردانی از انعکاس اخبار فرمانداری رشت در خبرگزاری مهر، گفت: امیدواریم با تعامل خوب رسانه و مسئولان دستگاه‌های فعال در رشت زمینه حل مشکلات مردم و توسعه و رشد و رونق این شهرستان را بیش از گذشته فراهم کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار