علی اکبر ورمقانی فرماندار شهرستان بیجار در دیدار با سید جمیل احمدی مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کردستان با تاکیدبر اهمیت نقش آموزش‌های مهارتی در ایجاد زمینه لازم برای توسعه اشتغال مولد و پایدار در شهرستان بیجار گفت:یکی از ملزومات مورد توجه برای جوانان بیجاری همین آموزش‌های مهارتی است.
کد خبر: ۸۸۷۱۴۸
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۲ 13 August 2020

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان کردستان ؛علی اکبر ورمقانی فرماندار شهرستان بیجار در دیدار با سید جمیل احمدی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کردستان با تاکید بر اهمیت نقشآموزش های مهارتی در ایجاد زمینه لازم برای توسعه اشتغال مولد و پایدار در شهرستان بیجار گفت: یکی از ملزومات مورد تجه برای جوانان بیجاری همین آموزش های مهارتی است.
ورمقانی بیان داشت:ارائه آموزش های مهارتی متناسب با نیاز بازار کار می تواند علاوه بر زمینه سازی لازم برای ایجاد اشتغال مولد و پایدار اعتماد به نفس جوانان را در راستای ورود به بازار کار ایجاد نماید.
فرماندار شهرستان بیجار از آموزش های مهارتی به عنوان یکی از ارکان اصلی توسعه اقتصادی پایدار در ایران اسلامی نام برد و افزود:آموزش های فنی و حرفه ای با تربیت نیروی متخصص و کارآمد جهت ورود به بازار کار می تواند به افزایش تولیدات داخلی و بهبود بهره وری تولیدات داخلی کمک و در نتیجه زمینه ساز توسعه اقتصادی کشور باشد.
وی خواستار ارائه آموزش های مهارتی با توجه به ظرفیت ها و پتانسیل های بالقوه شهرستان بیجار شد و گفت:لازم است با مطالعه و شناسایی دقیق مزیت های اصلی شهرستان بیجار مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهید حبیبی شهرستان بیجار آموزش های مهارتی خود را به سمت و سوی این حوزه ها بیش از پیش سوق دهد می تواند در راستای کمک به حل مشکل بیکاری جوانان بیجاری کاراتر عمل نماید.
ورمقانی وجود فارغ التحصیلان فاقد مهارت در این شهرستان را یکی از عوامل بیکاری در این شهرستان نام برد و گفت:آموزش های مهارتی به عنوان پلی میان علم وعمل می تواند در این راستا کارکرد حیاتی را داشته باشد.
در ادامه سید جمیل احمدی مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان کردستان نیز ضمن تقدیر و تشکر از حمایت های همه جانبه فرماندار شهرستان بیجار از برنامه ها و سیاست های اداره کل آموزش وفنی و حرفه ای استان کردستان در این شهرستان از ارئه آموزش های مهارتی منطبق با سند توسعه آموزش های مهارتی با رویکرد محلی و منطقه ای در شهرستان بیجار خبر داد وگفت:با مطالعات انجام شده به تفکیک در هر شهرستان از ابتدای سال جاری آموزش های مهارتی متناسب با برنامه های راهبردی این سند و نیاز بازار کار در حال ارائه و پیگیری است و امیدواریم بتوانیم با اجرایی نمودن برنامه های تدوین شده در این سند به نقش مهم و اساسی خود که همان تربیت نیروی متخصص و کارآمد در راستای ورود به بازار کار است جامه عمل بپوشانیم .
در پایان احمدی خواستار حمایت بیش از پیش فرمانداری شهرستان بیجار از آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای این شهرستان به عنوان بازوان توانمند اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان کردستان در توسعه و گسترش بیش از پیش آموزش های مهارتی در استان کردستان و بویژه شهرستان بیجار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کردستان؛ علی اکبر ورمقانی فرماندار شهرستان بیجار در دیدار با سید جمیل احمدی مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کردستان با تاکید بر اهمیت نقشآموزش‌های مهارتی در ایجاد زمینه لازم برای توسعه اشتغال مولد و پایدار در شهرستان بیجار گفت: یکی از ملزومات مورد تجه برای جوانان بیجاری همین آموزش‌های مهارتی است.
ورمقانی بیان داشت:ارائه آموزش‌های مهارتی متناسب با نیاز بازار کار می‌تواند علاوه بر زمینه سازی لازم برای ایجاد اشتغال مولد و پایدار اعتماد به نفس جوانان را در راستای ورود به بازار کار ایجاد نماید.
فرماندار شهرستان بیجار از آموزش‌های مهارتی به عنوان یکی از ارکان اصلی توسعه اقتصادی پایدار در ایران اسلامی نام برد و افزود:آموزش‌های فنی و حرفه‌ای با تربیت نیروی متخصص و کارآمد جهت ورود به بازار کار می‌تواند به افزایش تولیدات داخلی و بهبود بهره وری تولیدات داخلی کمک و در نتیجه زمینه ساز توسعه اقتصادی کشور باشد.
وی خواستار ارائه آموزش‌های مهارتی با توجه به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بالقوه شهرستان بیجار شد و گفت:لازم است با مطالعه و شناسایی دقیق مزیت‌های اصلی شهرستان بیجار مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهید حبیبی شهرستان بیجار آموزش‌های مهارتی خود را به سمت و سوی این حوزه‌ها بیش از پیش سوق دهد می‌تواند در راستای کمک به حل مشکل بیکاری جوانان بیجاری کاراتر عمل نماید.
ورمقانی وجود فارغ التحصیلان فاقد مهارت در این شهرستان را یکی از عوامل بیکاری در این شهرستان نام برد و گفت:آموزش‌های مهارتی به عنوان پلی میان علم وعمل می‌تواند در این راستا کارکرد حیاتی را داشته باشد.
در ادامه سید جمیل احمدی مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کردستان نیز ضمن تقدیر و تشکر از حمایت‌های همه جانبه فرماندار شهرستان بیجار از برنامه‌ها و سیاست‌های اداره کل آموزش وفنی و حرفه‌ای استان کردستان در این شهرستان از ارئه آموزش‌های مهارتی منطبق با سند توسعه آموزش‌های مهارتی با رویکرد محلی و منطقه‌ای در شهرستان بیجار خبر داد وگفت:با مطالعات انجام شده به تفکیک در هر شهرستان از ابتدای سال جاری آموزش‌های مهارتی متناسب با برنامه‌های راهبردی این سند و نیاز بازار کار در حال ارائه و پیگیری است و امیدواریم بتوانیم با اجرایی نمودن برنامه‌های تدوین شده در این سند به نقش مهم و اساسی خود که همان تربیت نیروی متخصص و کارآمد در راستای ورود به بازار کار است جامه عمل بپوشانیم.
در پایان احمدی خواستار حمایت بیش از پیش فرمانداری شهرستان بیجار از آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای این شهرستان به عنوان بازوان توانمند اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کردستان در توسعه و گسترش بیش از پیش آموزش‌های مهارتی در استان کردستان و بویژه شهرستان بیجار شد.
برچسب ها: فنی و حرفه ای ، بیجار
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار