مدیرعامل پست بانک گفت: با تفاهم‌نامه‌ای که با دانشگاه آزاد بسته‌ایم، پست بانک آمادگی دارد تا در نیمه دوم سال برای 6 هزار دانشجو تسهیلات ازدواج پرداخت کند.
کد خبر: ۸۸۴۹۸
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۳ 03 September 2015

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، خسرو فرحی عصر امروز در دیدار با کارکنان و پرسنل پست بانک استان اردبیل اظهار کرد: ما از ابتدای امسال موفق شدیم پنج هزار و 600 فقره تسهیلات ازدواج دانشجویی را پرداخت کنیم که در نیمه دوم سال نیز پرداخت به شش هزار زوج انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به شعب پست بانک تا سقف 100 میلیون ریال از این تسهیلات استفاده کنند.

مدیرعامل پست بانک گفت: ما در نیمه سال بحث ارتقای کیفی و ارائه خدمات مطلوب‌تر به هموطنانمان را در قالب‌های مختلف مد نظر داریم که امیدواریم روستاییان از این خدمات به صورت کمی و کیفی بیشترین استفاده را داشته باشند.

فرحی افزود: با توجه به نیاز روستاییان به ایجاد مشاغل کوچک و خرد، ما در کنار پرداخت تسهیلات ازدواج تلاش می‌کنیم تا زمینه پرداخت تسهیلات اشتغالزایی را نیز برای فعالان حوزه اقتصادی، تولیدی و اشتغالزایی فراهم کنیم.

مدیرعامل پست بانک با بیان اینکه اولویت ارائه خدمات توسط پست بانک مناطق کمتر توسعه یافته و روستاهاست، بیان کرد: ما با درک ضرورت این امر در سطح کشور به ویژه در نقاط توسعه نیافته یا کمتر توسعه‌یافته حضور پیدا کردیم و سعی و تلاشمان بر این بوده تا از لحاظ دریافت خدمات بانکی بتوانیم مشکلات و نارسایی‌ها را برطرف کنیم.

فرحی در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: پست بانک از سال 74 با مصوبه مجلس و دولت تشکیل شده و مأموریت دارد تا با کمک سیستم بانکی و ایجاد تسهیلات بانکی در تحول نظام اداری و بانکی به ویژه خرده بانکداری اقدام کند.

وی ادامه داد: ضرورت ایجاد پست بانک در دنیا با این نگاه و مأموریت کاملاً ملموس به نظر می‌رسد تا خدمات بانکی در دورافتاده‌ترین نقاط هم قابل دسترسی باشد.

این مسئول اظهار کرد: با هدف جلوگیری از رفت و آمدهای غیرضروری، دولت‌ها از ظرفیت‌های موجود در این مناطق با توجه به منابع خرد استفاده می‌کنند تا منابع جمع‌آوری شده را در مسیر پیشبرد اهداف مورد استفاده قرار دهند.

مدیرعامل پست بانک تصریح کرد: در همین راستا و با توجه به اینکه برای بنگاه‌های اقتصادی کسب سود از اهمیت اولیه و ویژه‌ای برخوردار است، بنگاه‌های خصوصی کمتر راغب به سرمایه‌گذاری در این مناطق هستند.

وی گفت: دولت‌ها با حفظ حاکمیت دولتی پست‌ بانک‌ها گسترش آن را در مناطق کمتر توسعه‌یافته مد نظر قرار داده و جز اولویت‌ها محسوب می‌کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار