کد خبر: ۸۸۴۶۳۴
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۴ 06 August 2020

وقتی عملکردمان انقلابی باشد از کمبود اعتبار نمی‌هراسیم

ایسنا/گیلان فرماندار رشت با اشاره به شرایط خاص اعتباری، گفت: اگر نگاه و عملکرد ما انقلابی باشد، دیگر از هیچ کمبود امکانات و اعتباراتی نمی‌هراسیم.

علی فتح‌اللهی شامگاه گذشته در جلسه شورای اداری شهرستان رشت که در سالن اجتماعات بانک ملی برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی، اظهار کرد: در جمهوری اسلامی ایران که برای این مسئولیت‌ها، خون شهدای گرانقدری ریخته شده، مسئولیت یک نعمت و فرصت است.

فرماندار شهرستان رشت با اشاره به شرایط بین‌المللی و فشارهایی که استکبار هر روز بر ملت ایران روا می‌دارد، افزود: استکبار به دنبال ضربه زدن به مردم و نظام جمهوری اسلامی است و همه ما بعنوان یک خدمتگزار وظیفه داریم که با تمام توان در خدمت آحاد مردم باشیم.

وی با اشاره به شرایط خاص اعتباری، گفت: اگر نگاه و عملکرد ما انقلابی باشد، دیگر از هیچ کمبود امکانات و اعتباراتی نمی‌هراسیم؛ باید از این مسئولیت‌ها مراقبت کنیم زیرا دائمی نیست و باید روزی در مقام پاسخگو قرار گیریم.

فتح‌اللهی با اشاره به درپیش بودن هفته دولت تصریح کرد: هفته دولت بهترین فرصت است که بتوانیم خدمات دولت را به مردم گزارش دهیم، دولت با وجود محرومیت‌ها، سختی کار و نبود اعتبار کافی کارهای بزرگی را انجام داده است و در سطح شهرستان شاهد پروژه‌های ملی و تاثیرگذاری هستیم.

فرماندار شهرستان رشت خاطرنشان کرد: همه اخلاقا و قانونا باید به دولت فارغ از حزب و جناح کمک کنیم زیرا ساختار توسعه‌ای نظام با دستان دولت انجام می‌گیرد براین اساس باید در راستای اجرای سیاست‌های دولت کمک کنیم زیرا اگر کارها به کندی صورت گیرد مردم متضرر می‌شوند.

وی ضمن قدردانی از زحمات کارد درمان در کنترل ویروس کرونا و تامین سلامت افراد، بیان کرد: موج دوم کرونا مجدد استان گیلان و شهرستان رشت را در برگرفته، اگر ساده انگارانه با این موضوع برخورد کنیم بسیار متضرر می‌شویم، کاهش آسیب‌های ناشی از کرونا همکاری همه جانبه مردم و دستگاه‌های اجرایی را می طلبد.

فتح‌اللهی ادامه داد: ترغیب مردم و به ویژه ادارات به رعایت پروتکل‌های بهداشتی از مهم‌ترین موضوعات است که باید با جدیت اجرا شود، براساس مصوبات ستاد ملی کرونا هیچکس در فضای اداری اجازه ندارد بدون ماسک باشد.

فرماندار شهرستان رشت خاطرنشان کرد: در شرایط سخت اعتباری باید مدیریت هزینه داشته باشیم، مصرف برق، آب، گاز و تلفن را خصوصا در دستگاه‌های اجرایی به حداقل برسانیم.

وی با تاکید بر حضور به موقع مدیران در جلسات فرمانداری ادامه داد: مدیران اگر شرایط حضور در جلسه‌ای را ندارند باید به رئیس جلسه دلیل عدم حضور خود را توضیح دهند زیرا در این جلسات است که با بررسی موانع به رفع نقایص می‌پردازیم و گامی در جهت خدمت به مردم و توسعه شهرستان برمی‌داریم، مورد بعدی که مدیران باید مدنظر قرار دهند احترام به ارباب رجوع است، به هیچ عنوان حق بی احترامی یا دوری از مردم را نداریم.

فتح‌اللهی بیان کرد: یک مدیر نباید از سوال خبرنگار نگران باشد زیرا آنان فرصتی را فراهم می‌کنند تا با ارتباطی که با مردم دارند، مشکلات و نواقص را به ما مسئولین منتقل کنند و از ما هم انتظاری جز دریافت پاسخ و رفع مشکل ندارند.

فرماندار رشت با تاکید بر تقویت همگرایی و هم افزایی مسئولین، گفت: دولت باید زیرساخت را فراهم کند از طرفی شرایطی را فراهم کند تا سرمایه گذار دغدغه‌ای نداشته باشد و بتواند اشتغالزایی فراهم کند.

وی با تاکید بر جذب اعتبارات، خاطرنشان کرد: در انتخاب پروژه اولویت بندی داشته باشید، در انتخاب پیمانکار دقت کنید. از سایه سنگین ادارت کل خارج شوید باید از اثرگذاری خود در جذب حق شهرستان تلاش کنید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار