آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی ایجاد اشتغال و رفع مشکل مسکن را از مهم‌ترین اولویت‌های موجود برشمرد و مطرح کرد: همه افراد آسیب‌دیده از کرونا نیاز به بسته غذایی ندارند؛ به عنوان مثال برای کمک به حل مشکل مسکن می‌توان با جمع‌آوری منابع و تامین زمین، واحد‌هایی را برای زوج‌های جوان و افراد کم‌بضاعت ساخت تا چند سالی را در آنجا ساکن باشند.
کد خبر: ۸۸۳۸۹۴
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۷ 04 August 2020
نماینده، ولی فقیه در استان همدان با اشاره به لزوم ایجاد دبیرخانه دائمی «مدیریت واحد و نظارت بر منابع» در همدان گفت: باید جلوی موازی‌کاری در کمک‌های مومنانه گرفته شود.

به گزارش فارس، آیت‌الله شعبانی در نشست هماهنگی کمک‌های مومنانه با بیان اینکه در مرحله اول این رزمایش با موازی‌کاری‌هایی در بین نهاد‌های مختلف مواجه بودیم اظهار کرد: در این مدت همه مجموعه‌ها درصدد امدادرسانی و کمک بودند، اما مشکل اصلی در هدفمند نبودن این کمک‌ها بود.

وی افزود: در استان نیازمند مدیریت واحدی برای نظارت بر منابع موجود هستیم که نهاد‌های حمایتی در کنار وظایف مختص به خود، به صورت منسجم می‌توانند در این مرکز فعالیت داشته باشند.

نماینده، ولی فقیه در استان همدان با اشاره به اینکه در کنار تشکیل این مجموعه باید دبیرخانه دائمی نیز برای مدیریت کار‌ها تشکیل دهیم گفت: همه نهاد‌ها و افرادی که توانایی کمک در این حوزه را دارند می‌توانند جزو اعضای این قرارگاه باشند.

وی تصریح کرد: از آنجایی که ممکن است در سال‌های بعد هم با مشکلات دیگری مواجه شویم، بهتر است که این دبیرخانه به صورت دائمی کار خود را آغاز کند تا مدیریت بهتری اعمال شود.

شعبانی با تاکید بر لزوم ایجاد انسجام در بین دستگاه‌های مختلف، عنوان کرد: یکی از وظایف این دبیرخانه، شناسایی اولویت‌ها و جهت دادن منابع به سمت رفع این مشکلات است.

وی ایجاد اشتغال و رفع مشکل مسکن را از مهم‌ترین اولویت‌های موجود برشمرد و مطرح کرد: همه افراد آسیب‌دیده از کرونا نیاز به بسته غذایی ندارند؛ به عنوان مثال برای کمک به حل مشکل مسکن می‌توان با جمع‌آوری منابع و تامین زمین، واحد‌هایی را برای زوج‌های جوان و افراد کم‌بضاعت ساخت تا چند سالی را در آنجا ساکن باشند.

امام جمعه همدان تاکید کرد: البته این مجموعه باید به صورت فراگیر با همه نهاد‌های حماتیی در ارتباط باشد و از تمام ظرفیت‌های موجود برای رفع مشکلات استفاده کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار