مدیر روابط عمومی شرکت گاز استان ایلام:
مدیر روابط عمومی شرکت گاز استان ایلام گفت: مرحله مقدماتی برگزاری دوازدهمین دوره مسابقات قرآنی بهار در بهار ویژه کارکنان با حضور کارکنان علاقمند در دو رشته مفاهیم، قرائت ترتیل بصورت غیر حضوری برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۳۷۹۷
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۵ 04 August 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ اردشیر چشمه‌چاهی اظهار کرد: این مسابقات با هماهنگی دارالقرآن، شورای فرهنگی و روابط عمومی شرکت با رعایت و اجرای کامل پروتکل های بهداشتی ایمنی، بصورت غیر حضوری برگزار شد.

وی بهره مندی از فیوضات و معنویات روحانی از کلام الهی، انس با قرآن، ذکر و یاد خدا و نیز ترغیب و تشویق کارکنان در جهت تقویت روحیه معنوی و اخلاص در این شرایط بیماری فراگیر را از برکات اجرای این مسابقات برشمرد.

رئیس روابط عمومی و دبیر شورای فرهنگی شرکت گاز استان ایلام تصریح کرد: سوالات مسابقه مفاهیم به صورت غیر حضوری از طریق سامانه اینترنتی آنلاین به صورت تستی-تشریحی و برگزاری مسابقات قرائت ترتیل نیز به صورت ضبط فیلم از متسابقین و ارسال برای داوران جهت امتیاز دهی بوده است.

چشمه‌چاهی تصریح کرد: در این مسابقات «حامد حیدریان» و «محدثه خسروانی» به عنوان نفرات برگزیده در رشته مفاهیم و آقای «جلال سلیمانی» به عنوان نفر برگزیده در رشته قرائت ترتیل جهت شرکت در مسابقات شرکت ملّی گاز معرفی شد./ح

 

ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار