طی حکمی از سوی مدیرکل آموزش و پرورش فارس، عباس افروخته بعنوان رئیس جدید اداره آموزش و پرورش شهرستان زرقان منصوب شد.
کد خبر: ۸۸۳۵۸۳
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۳ 03 August 2020

تابناک فارس به نقل از ایلنا: اسفندیار احمدی منش فرماندار زرقان در حاشیه معارفه رئیس آموزش و پرورش زرقان  ضمن اشاره به فضای حساس آموزش و پرورش و نگاه ویژه خانواده ها به عملکرد این نهاد گفت: آموزش و پرورش بعنوان مهم ترین و بزرگترین نهاد فرهنگی و تربیتی و با دارا بودن ظرفیت بزرگ نیروی انسانی اعم از دانش آموزان، فرهنگیان و خانواده آنها می تواند نقش موثر و بسزایی در پیشبرد اهداف جامعه ایفا کند.

احمدی منش وضعیت فعلی آموزش و پرورش زرقان را بسیار مطلوب دانست و تصریح کرد: اقدمات مهمی در حوزه های مختلف آموزشی، پرورشی و تربیتی در زرقان صورت گرفته شده است و شاهد رشد سطح کیفی و کمی مناسبی در آموزش و پرورش زرقان بوده ایم.

او خاطرنشان کرد: علاوه بر این در زمینه هایی نظیر نوسازی مدارس نیز اقدامات بسیار موثری صورت گرفته شده است که همگی از نقاط قوت آموزش و پرورش زرقان بشمار می آید.

فرماندار زرقان با بیان اینکه خروجی آموزش و پروش و قبولی دانش آموزان زرقانی در آزمون ها و کنکور های سراسری باید به حد مطلوب برسد، تاکید کرد: باید سطح کیفیت آموزش و پرورش در زرقان همچنان روند صعودی خود را دنبال کند تا ثمره این عملکرد مطلوب را در نتیجه آزمون ها و کنکور های سراسری شاهد باشیم.

از مهم ترین سوابق افروخته می‌توان به سرپرستی مدارس جمهوری اسلامی ایران در امارات متحده عربی و کشور عمان اشاره کرد. ایشان همچنین طی سالیان گذشته در رده های مختلف آموزش و پرورش مشغول به فعالیت بوده اند.

پیش از این احد عباسی به مدت 6 سال ریاست اداره آموزش و پرورش شهرستان زرقان را بر عهده داشته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار