مدیر امور باغبانی سازمان جهاد کشاورزی سمنان بیان کرد:
مدیر امور باغبانی سازمان جهاد کشاورزی سمنان بابیان اینکه احداث باغات نوین در استان با ۱۲۰ هزار اصله نهال یارانه‌دار آغاز شد، گفت: برای اجرای آن ۷.۵ میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافت.
کد خبر: ۸۸۳۴۸۴
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۱ 03 August 2020

احداث باغات نوین در استان سمنان با ۱۲۰ هزار اصله نهال یارانه‌دار

به گزارش تابناک سمنان: مهدی قرائیان پیش از ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی دفتر خود ضمن بیان اینکه احداث باغات نوین در استان سمنان با ۱۲۰ هزار اصله نهال یارانه‌دار آغاز شد، اظهار داشت: برای اجرای این پروژه هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار بلاعوض اختصاص یافت.

وی با تأکید بر اینکه جایگزینی باغات درجه‌دو از اهداف مهم اجرای این پروژه است، افزود: احداث باغات نوین با نهال‌های مقاوم به سرما و خشکی و استفاده از پایه‌های رویشی برای ایجاد باغات متراکم از دیگر اهدافی است که در این راستا دنبال می‌شود.

مدیر امور باغبانی استان سمنان بابیان اینکه طرح اصلاح باغات استان با سرشاخه کاری در سطح ۵۱.۵ هکتار در دستور کار قرار دارد، تصریح کرد: یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال اعتبار از محل کمک‌های فنی و اعتباری برای اجرای این طرح اختصاص‌یافته است.

قرائیان با اشاره به اینکه ۸۰ میلیون ریال اعتبار نیز از محل یارانه نهال برای تأمین پیوندی اختصاص‌یافته است، تصریح کرد: این طرح باهدف تعویض تاج و اصلاح باغات قدیمی پیوند ارقام مقاوم به سرمازدگی انجام می‌شود.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار