نماینده ولی فقیه در استان اصفهان
نماینده ولی فقیه در استان اصفهان گفت: اخلاص و تبعیت از ولایت فقیه ۲ ویژگی است که نیروهای مسلح ما را از سایر قوای نظامی جهان متمایز ساخته و کارایی آنان را در مسیر الهی قرار داده است.
کد خبر: ۸۸۱۱۷۱
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۵ 28 July 2020

یت‌الله سیدیوسف طباطبایی نژاد روز سه‌شنبه در دیدار فرماندهی، مسوول عقیدتی سیاسی و جمعی از کارکنان پایگاه هوایی شهید عباس بابایی ارتش جمهوری اسلامی در منطقه اصفهان با اشاره به نقش نیروهای مسلح در حفظ امنیت و پایداری نظام اظهار داشت: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، برای تربیت خلبان ها، کاملاً به غرب وابسته بودیم و نیروهای ما در کشورهای غربی آموزش می‌دیدند، حتی برای تعمیر هواپیماها و تجهیزات پایگاه‌های هوایی، وابستگی کاملی به نیروهای خارجی داشتیم.

وی افزود: پس از پیروزی انقلاب، ساخت و تعمیر هواپیما و تربیت خلبان بخوبی در کشورمان در حال انجام است؛ خلبانانی که در دوران دفاع مقدس و امنیت فعلی کشور نقش آفرین بوده و هستند.

نماینده ولی فقیه در اصفهان تصریح کرد: ممکن است این شبهه وجود داشته باشد که نیروهای مسلح ایران قبل از پیروی انقلاب به شاه ملعون احترام می‌گذاشتند و امروز به ولی فقیه احترام می‌گذارند و این دو تفاوتی ندارد و گفته می شود که نیروهای نظامی مجبور به احترام گذاشتن و تبعیت کردن هستند؛ در حالی که این نیروها قبل از انقلاب، به یک شخص احترام می‌گذاشتند اما امروز به مقام ولی فقیه مورد تایید دین و کسی که جامعه را به سمت مسیر الهی هدایت می‌کند، احترام می گذارند.

وی اضافه کرد: نیروهای مسلح ایران تابع رهبر انقلاب هستند چراکه می‌دانند ایشان خود را خادم امت اسلامی می‌دانند؛ ما به رهبرمان احترام می‌گذاریم چراکه برای خدا کار می‌کند و ما را به راه حق و عزت واقعی ارشاد می کنند.

آیت‌الله طباطبایی نژاد یادآور شد: نیروهای مسلح ما توانسته اند با پیروی از ولایت فقیه و فرمانبرداری از سخنان ایشان، خودکفا باشند و به مرحله خودباوری برسند و بدانند که می‌توانند روی پای خود بایستند و بازدارندگی و اقتدار را برای میهن خود رقم بزنند.

وی گفت: در زمان طاغوت، اجازه نمی‌دادند جوانان در مسیر پیشرفت و خودکفایی قرار بگیرند اما امروز به برکت نظام اسلامی، جوانان ما در زمینه های مختلف استعدادهای خود را شکوفا کرده و به مرحله خودکفایی رسیده اند.

امام جمعه اصفهان افزود: امروز شاهد رویش های انقلاب اسلامی هستیم، جوانانی که با فهم کامل و شناخت از دین در جبهه‌های حق علیه باطل حاضر می‌شوند.

وی تصریح کرد: نیروهای مسلح در وادی‌ سیاسی و حزب ها وارد نشدند و تابع مقام معظم رهبری هستند و به حرکت خود در مسیر پیشرفت ادامه می دهند و برای کشور افتخار می آفرینند.

آیت الله طباطبایی نژاد گفت: امام علی(ع) در خطبه ۲۷ نهچ البلاغه که معروف به خطبه جهاد است می فرمایند: جهاد دری است از درهای بهشت، که خداوند برای اولیاء و دوستان خالص خود باز کرده است، البته منظور این است که خیلی از انسان ها از مسیر جهاد به بهشت می روند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار