استاندار اصفهان
استاندار اصفهان گفت: نگاه خدمت و حفظ کرامت در برخورد با معتادان ضروری است چراکه حفظ انسانیت انسان‌ها یک دستور دینی است.
کد خبر: ۸۷۹۱۶۵
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۸ 23 July 2020

عباس رضایی عصر روز پنجشنبه در آیین افتتاح اردوگاه ترک اعتیاد و صیانت "کرامت" در شهرستان مبارکه با تاکید بر حفظ کرامت انسانی فرد معتاد، گفت: اگر امروز با فردی معتاد مواجه می‌شویم، شاید گرفتاری او به این بلا به واسطه کم‌کاری ماست و لذا باید با حفظ کرامت و جایگاه انسانی با چنین فردی برخورد کرد.
وی اظهارکرد: در یک جامعه مدنی بی‌تفاوتی نسبت به آسیب‌های اجتماعی موجب می‌شود خود ما هم تحت تاثیر قرار دهد.
استاندار اصفهان ادامه داد: ماهیت انقلاب اسلامی، یک ماهیت ضد استکباری است که تلاش می‌کند به انسانیت انسان و اعتلای کرامت انسان بیندیشد.
وی افزود:به طور قطع این فرهنگ مانع تحقق اهداف نظام استکباری است و لذا دشمنان برای مقابله با این انقلاب از هیچ روشی فروگذاری نمی‌کنند که یکی از آنها ترویج اعتیاد در کشور است.
رضایی تصریح کرد: از سوی دیگر سودآوری بازار اعتیاد موجب شد که سوداگران مرگ به قیمت جان انسان‌ها این بلای خانمانسوز را به جان جوامع بیندازند.
وی تصریح کرد: نظام اسلامی در راه مقابله با این پدیده شوم شهدایی از نیروی انتظامی، وزارت اطلاعات، سپاه و بسیج تقدیم کرده و در این راه مستحکم ایستاده است.
استاندار اصفهان با اشاره به ویژگی‌های استان اصفهان در دفاع از انقلاب و ارزش‌ها، ادامه داد: اصفهان پایگاه انقلاب است و نظام‌های استکباری چنین استان‌هایی را هدف قرار می‌دهند و برای آن برنامه‌ریزی ویژه دارند.
وی با اشاره به ظرفیت اردوگاه کرامت در ترک اعتیاد، تاکید کرد: اداره چنین مجموعه‌هایی بسیار حساس است و باید نوآوری داشت تا معتاد پس از ترک دوباره به بلای خانمانسوز گرفتار نشود.
رضایی بر ضرورت حرفه‌آموزی و سم زدایی از معتادان از طریق کار و تلاش تاکید کرد و افزود: اگر سم جز از طریق فعالیت و کار رفع شود، احتمال بازگشت معتادان بیشتر است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار