مجید مسلمی راد با بیان اینکه ۴۶ هزار و ۹۵۰ تن گندم در رزن خریداری شده است، گفت: ۲۲ هزار و ۹۶۹ تن در کبودرآهنگ و ۱۳ هزار و ۲۷۰ تن گندم نیز در فامنین به صورت تضمینی خریداری شده است.
کد خبر: ۸۷۸۶۳۳
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۲ 22 July 2020
مدیر سازمان تعاون روستایی استان همدان گفت: تاکنون ۱۰۳ هزار و ۴۵۰ تن گندم توسط شبکه تعاون روستایی از کشاورزان گندم کار استان همدان به صورت تضمینی خریداری شده است.

به گزارش مهر، مسلمی راد با بیان اینکه ۴۰ مرکز خرید گندم توسط شبکه تعاون روستایی در استان همدان فعال شده است، گفت: تاکنون ۱۰۳ هزار و ۴۵۰ تن گندم از کشاورزان گندم کار استان همدان به صورت تضمینی خریداری شده است.

وی با بیان اینکه ۴۶ هزار و ۹۵۰ تن گندم در رزن خریداری شده است، گفت: ۲۲ هزار و ۹۶۹ تن در کبودرآهنگ و ۱۳ هزار و ۲۷۰ تن گندم نیز در فامنین به صورت تضمینی خریداری شده است.

مسلمی راد میزان گندم خریداری شده در شهرستان بهار توسط شبکه‌های تعاون روستایی استان همدان را هفت هزار و ۵۲۲ تن عنوان کرد و گفت: در شهرستان همدان نیز پنج هزار و ۹۱۸ تن گندم تضمینی از کشاورزان خریداری شده است.

وی با بیان اینکه شبکه تعاونی‌های روستایی، سیلو‌های دولتی و خصوصی در استان همدان خرید گندم را انجام می‌دهند، گفت: از ابتدای برداشت گندم در استان همدان تا کنون بیش از ۲۱۰ هزار تن گندم خریداری شده که ۴۹.۲ درصد مجموع خرید انجام شده توسط تعاونی‌های روستایی صورت گرفته است.

مدیر سازمان تعاون روستایی استان همدان با بیان اینکه در شهرستان ملایر چهار هزار و ۲۷۱ و در اسدآباد دو هزار و ۱۱۸ تن گندم از کشاورزان خریداری شده است، گفت: ۴۳۲ تن گندم نیز در تویسرکان خریداری شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار