ادعای عجیب روزنامه پرتغالی
در ایران بازی ریوه آوه پخش می‌شود و ایرانی ها از بوشهر تا تهران بازی های طارمی را تماشا می‌کنند و شاید با آقای گلی او جشن خیابانی هم برگزار کنند.
کد خبر: ۸۷۸۵۷۹
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۲ 22 July 2020

به گزارش تابناک سمنان: هفته آخر لیگ پرتغال در حالی برگزار می‌شود که رقابت برای کسب سهمیه اروپایی به اوج خود رسیده و همچنین جدال جذابی برای آقای گلی وجود دارد. در این نبرد، مهدی طارمی مهاجم تیم ملی ایران هم شرکت دارد و امیدوار است تا پس از دبل آقای گلی در لیگ برتر خلیج فارس، در اولین فصل حضور در پرتغال نیز بتواند کفش طلا را تصاحب کند. این موضوع به سوژه روزنامه پرتیراژ ABola تبدیل شده تا آن ها با تمجید از ستاره بوشهری، او را شانس صدرنشینی در جدول گلزنان بدانند.

 

روزنامه ABola مطلب خود را به این شکل آغاز کرده: «طارمی که مدعیان قهرمانی در لیگ پرتغال و بزرگان این لیگ را مشتری خود می‌بیند، امیدوار است که فصل را در راهی بزرگ به پایان برساند. ستاره ای که با نمایش های چابک، ظریف و درخشان خود چشم ها را خیره کرده، در 9 بازی اخیر 8 گل به ثمر رسانده و با مداخله در کورس آقای گلی، رقابت را با وینیسیوس، پیتزی و پائولینیو و طرفداران آن ها ادامه می‌دهد. طارمی 16 گل زده و دو گل تا صدرجدول فاصله دارد».

 

گزارشگر در ادامه نوشته: «سفر به بسا می‌تواند منجر به کسب سهمیه اروپایی برای ریوه آوه در رقابت با فامالیسائو شود. طارمی که مورد توجه بسیاری قرار دارد، انتظارات زیادی را ایجاد کرده و عملکردش نیز در ایران بسیار مورد توجه قرار دارد. بازی آخر قطعا در تهران و بوشهر (جنوب شرقی ایران در کنار خلیج فارس- زادگاه طارمی) دنبال خواهد شد». همچنین در این گزارش آمده که طارمی در 28 سالگی منتظر یک پیشنهاد با شرایط مالی جذاب از فوتبال اروپاست.

 

 

در پایان این گزارش با اشاره به وضعیت تمرینی طارمی آمده است: «او در ویلا دو کنده (منطقه ای که تیم ریوه آوه در آن قرار دارد) هرگز از تمرین فرار نکرده و فعالیت های روزمره را در خانه هم پشت سر می‌گذارد و با استراحت کامل درخشش خود را ادامه می‌دهد. او با 16 گل به دومین گلزن برتر تاریخ ریوه آوه در یک فصل تبدیل شده اما برای رکوردشکنی و قرارگیری در رتبه نخست به یک پوکر و زدن 4 گل نیاز دارد که کار آسانی در یک بازی نیست. اما حمایت هایی که از ایران برای او وجود دارد، الهام بخش هستند. بازی های ریوه آوه به صورت زنده در ایران پخش می‌شوند و در کشوری با 85 میلیون جمعیت، طرفداران طارمی بی شمارند. او اگر بتواند آقای گل لیگ پرتغال شود و ریوه آوه را به سمت سهمیه لیگ قهرمانان اروپا هدایت کند، حتی ممکن است در ایران جشن های خیابانی هم برگزار شوند!»

 

البته به نظر، مردم ایران با توجه به اوضاع فعلی کشور و مسائلی مثل دلار، تورم و... گرفتارتر از این هستند که برای آقای گلی طارمی که ارزش زیادی هم دارد، جشن خیابانی بگیرند.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:

تلگرام تابناک سمنان

اینستاگرام تابناک سمنان

منبع: ورزش سه

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار