کد خبر: ۸۷۸۴۳۴
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۵ 22 July 2020

بیش از هزار و ۵۰۰ تُن کود بین کشاورزان جنوب کرمان توزیع شد

تابناک/ مدیر سازمان تعاون روستایی جنوب کرمان از توزیع یکهزار و ۵۵۰ تُن کود شیمیایی بین کشاورزان این منطقه خبر داد.

به گزارش دریافتی روز چهارشنبه ایرنا، احمد مشایخی کودهای توزیع شده را از نوع اوره اعلام کرد و از حمایت دولت برای توزیع این میزان کود خبر داد.

وی با بیان اینکه کود اوره همواره برای کشاورزان جزو پُرمصرف‌ترین کودها است، اظهار داشت: کودهای اوره بین کشاورزان هفت شهرستان جنوبی استان کرمان توزیع شده است.

مدیر سازمان تعاون روستایی جنوب کرمان به نام‌گذاری شعار سال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: با توجه به ظرفیت بخش کشاورزی این منطقه، شبکه تعاون روستایی با تامین نیازهای ضروری کشاورزان به دنبال تحقق شعار "جهش تولید" است.

وی تامین به موقع نهاده‌های کشاورزی باکیفیت را موجب بازدهی بیشتر مزارع و رضایت‌مندی قشر مولد عنوان کرد و تأمین مایحتاج کشاورزان را یکی از دغدغه‌های اصلی تعاون روستایی برای ایجاد شتاب در چرخه تولید دانست.

مشایخی اظهار داشت: ارائه این خدمات به اقتصاد روستائیان و کشاورزان کمک شایانی کرده و آن‌ها را از رفت و آمدهای پُرهزینه و زمان‌بَر به مرکز شهرها دور نگه می‌دارد.

سال گذشته نیز ۲ هزار تُن کود شیمیایی توسط شبکه تعاون روستایی جنوب کرمان تأمین و توزیع شد.

جنوب کرمان با یک میلیون نفر جمعیت از هفت شهرستان جیرفت، عنبرآباد، کهنوج، قلعه‌گنج، منوجان، فاریاب و رودبار جنوب تشکیل شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار