کد خبر: ۸۷۸۲۲۹
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۳ 21 July 2020

تجلیل از منتخبان قرآنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان

تابناک/منتخبان قرآنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان با حضور رئیس این دانشگاه و جمعی از مدیران دانشگاهی تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از لاهیجان، سیروس بیدریغ رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان در مراسم تجلیل از منتخبان قرآنی این دانشگاه خطاب به آنان اظهار کرد: خدمت به ساحت مقدس قرآن و عترت بسیار ارزشمند است و  قطعاً علاوه بر اجر مادی از اجر ارزشمند معنوی برخوردار می‌شوید و ما هم به سهم خود این توفیق را می‌یابیم که از اینگونه فعالیت‌ها حمایت کنیم.

وی با اشاره به اینکه فعالیت‌های قرآن و عترت در دانشگاه آزاد اسلامی جزء فعالیت‌های ماندگار فرهنگی است، افزود: این برنامه ارزشمند قرآنی که بیش از ربع قرن از فعالیت‌های آن می‌گذرد، همه‌ساله به‌صورت منظم و قانونمند در سراسر کشور از جمله واحد لاهیجان برگزار می‌شود و در دوره اخیر مسابقات حدود ۸۰۰ شرکت‌کننده در بخش‌های استادان، کارکنان و دانشجویان حضور دارند که آمار قابل توجهی است.

عضو هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان با قدردانی از همه دست‌اندرکاران برگزاری این مسابقات به‌ویژه حوزه معاونت فرهنگی دانشجویی و کانون قرآن و عترت عنوان کرد: واحد لاهیجان همواره جزء واحدهای پیشتاز در فعالیت‌های مرتبط با قرآن و عترت بوده و در مسابقات و جشنواره‌های دوره‌های مختلف، رتبه‌های کشوری متعددی کسب کرده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان با تبریک به منتخبان قرآنی واحد لاهیجان توضیح داد: چه سعادتی بالاتر از اینکه در فعالیت‌های قرآن و عترت حضور داشته و بین این تعداد شرکت‌کننده حائز رتبه‌های برتر شوید.

به گزارش آنا، در پایان این مراسم با حضور اعضای شورای فرهنگی دانشگاه، لوح سپاس برگزیدگان بخش کتبی بیست و پنجمین دوره و برگزیدگان بیست و چهارمین جشنواره هنر، ادبیات و پژوهش دینی به آنان اهدا شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار