مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: تکمیل و واگذاری واحدهای مسکن مهر مشکل مددجویان فاقد مسکن در شهرستان دهلران را حل می کند.
کد خبر: ۸۷۸۰۲۹
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰ 21 July 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ قنبر موسی نژاد در نشست بررسی و تکمیل زیرساخت های مسکن مهر مددجویان دهلران با حضور فرماندار دهلران از هزینه ۶۵ میلیارد ریالی برای مسکن مددجویان این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: این مبلغ برای ۱۰۸ واحد مسکن مهر بکار گرفته شده و برای تکمیل این واحدها به اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال نیاز است.

وی به ۴۰ خانوار فاقد مسکن تحت حمایت کمیته امداد در روستاهای دهلران اشاره کرد و افزود: تلاش می شود با توجه به تفاهم با بنیاد مسکن و بهره گیری از تسهیلات بنیاد مسکن بتوانیم تا پایان سال به حل مشکلات مسکن مددجویان روستایی نیز کمک کنیم.

مدیرکل کمیته امداد ایلام گفت: ساخت مسکن مددجویان و ایجاد اشتغال برای آنان از اولویت های سال جاری کمیته امداد است و در سال جاری تکمیل زیرساخت های مسکن مهر مددجویان و کمک به ایجاد اشتغال مددجویان و خانواده های آنان به جد در دستور کار قرار دارد.

موسی نژاد ایجاد اشتغال برای مددجویان وخانواده آنان را از دیگر دغدغه ها ذکر کرد و گفت: برای این منظور هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال از محل منابع قرض الحسنه لحاظ شده است.

وی سهم دهلران از این میزان را ۱۰۰ میلیارد ریال ذکر کرد و افزود: از این ظرفیت نیز برای اشتغال مددجویان و فرزندان آنها استفاده می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار