کد خبر: ۸۷۷۸۲۴
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۰ 20 July 2020
 

تابناک/تصادف مرگبار یک دستگاه اتوبوس با خودروی سواری پراید در محور فومن به سراوان ۶ کشته برجای گذاشت

 

IMG 20200720 WA0016 500x281 - تصادف مرگبار در فومن 6 کشته برجای گذاشت

به گزارش رسانه خبری بامردم ؛ سیاوش غلامی مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان از تصادف مرگبار یک دستگاه اتوبوس با خودروی سواری پراید در محور فومن به سراوان خبر داد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان با اعلام وقوع این حادثه بیان کرد: در ساعت ۰۹:۵۰ روز جاری مورخ ۳۰ تیر، گزارشی مردمی مبنی بر تصادف یک دستگاه اتوبوس با خودروی سواری پراید در محور فومن به سراوان در حوالی موزه میراث روستایی به مرکز کنترل عملیات جمعیت هلال احمر استان گیلان اعلام شد.

غلامی با اشاره به اعزام تیم های امدادی به محل وقوع حادثه اظهار کرد: بلافاصله پس از دریافت گزارش، ۴ تیم امدادی از ۲ پایگاه امداد جاده ای به همراه ۲ دستگاه آمبولانس و ۲ ست نجات به محل حادثه اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان ضمن اشاره به عملیات رهاسازی توسط نجاتگران این جمعیت، اذعان داشت: متاسفانه بر اثر سانحه این تصادف ۶ نفر از سرنشینان خودروی پراید جان باختند که توسط نجاتگران جمعیت هلال احمر عملیات رهاسازی پیکر این افراد انجام شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان ضمن اشاره به پاسخگویی شبانه روزی ندای امداد خاطرنشان کرد: سامانه ۱۱۲ این جمعیت به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به مردم برای هر حادثه‌ای است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار